KB942624 Update lukt niet

Ecke

KB942624 Update lukt niet
Het downloaden van deze update lukt niet, ook niet na herhaalde pogingen;
andere updates lukken wel, wat kan ik doen?
Ecke

Re: KB942624 Update lukt niet
Ecke schreef op 12-1-2008 23:24:
> Het downloaden van deze update lukt niet, ook niet na herhaalde pogingen;
> andere updates lukken wel, wat kan ik doen?
> Ecke

Handmatig downloaden en daarna installeren??
http://www.microsoft.com/downloads/d...e-55d326f82761

Ecke

Re: KB942624 Update lukt niet
heb ik gedaan, maar ook dat lukt niet, als ik op downloaden klik, dan krijg
ik alleen een blanco scherm (met MS logo), verder niets; is er nog iets
anders dat ik kan doen?
Ecke

Ecke schreef op 13-1-2008 11:38:
> [...]
> ik alleen een blanco scherm (met MS logo), verder niets; is er nog iets

Downloaden van de MS-site zou toch gewoon moeten lukken. Staat je pop-up
beveiliging niet te streng? (In IE : extra - popup-blokkerering)

Ecke

Re: KB942624 Update lukt niet
hallo,
het lukt nu wel om het programma via genoemde website te 'openen', maar
installeren lukt niet.
Installatie begint (het groene balkje 'loopt') tot bijna het einde en blijft
dan op dezelfde plaats staan. Hij zegt dat de installatie is voltooid, maar
dat is dus niet zo. Er gebeurt nu dus precies hetzelfde als toen ik het niet
via de website van MS probeerde.
Als bericht krijg ik: Installatieprogramma voor Windows modules werkt niet
mee en is gesloten.
Is er nog iets anders dat ik kan doen, waar kan dit aan liggen?
Ecke

Ecke schreef op 13-1-2008 13:52:
> hallo,
> het lukt nu wel om het programma via genoemde website te 'openen', maar
> installeren lukt niet.

Nee, niet kiezen voor 'Openen', maar voor 'Opslaan'. Dan later op het
opgeslagen bestand dubbelklikken.

Ecke

Re: KB942624 Update lukt niet
hallo,
heb gedaan wat je voorstelde, dan gebeurt het volgende:
- openen
- voorbereiden voltooid
- zoeken naar updates
- initialiseren
- initialiseren voltooid
- installeren - en dan loopt de boel weer vast, afsluiten of annuleren lukt
ook niet meer, alleen de computer helemaal uitzetten werkt nog

o ja, als ik heb gedownload staat er: windows 6.0 - KB942624, terwijl het
toch een vista download zou moeten zijn

kan ik nog iets anders doen?
ecke

Ecke schreef op 13-1-2008 15:16:
> [...]
> ook niet meer, alleen de computer helemaal uitzetten werkt nog
>
> o ja, als ik heb gedownload staat er: windows 6.0 - KB942624, terwijl het

Dat klopt toch? De huidige versie van vista is windows 6.0.6000 .

In een vorig bericht noemde je als foutmelding "Installatieprogramma
voor Windows modules werkt niet mee en is gesloten" . Is dat de *
letterlijke* tekst ??

Ecke

Re: KB942624 Update lukt niet
ja, dat is de letterlijke tekst - heeft dat betekenis en zo ja, welke?
ecke

Ecke schreef op 13-1-2008 19:45:
> ja, dat is de letterlijke tekst - heeft dat betekenis en zo ja, welke?
> ecke

Ja, zo'n exacte tekst kan behulpzaam zijn bij het zoeken (middels
google) naar lotgenoten. Maar de tekst die jij geeft is volstrekt uniek
....... ik tast ook in het duister wat er mis is.