Waarschuwingsmeldingen uitzetten

Willem

Waarschuwingsmeldingen uitzetten
Ik heb via MSCONFIG een aantal programma's verhindert om met Windows op te
starten. Krijg alleen continu een melding dat ik een aantal
opstartprogramma's heb uitgezet.
Weet iemand of ik deze melding en allerlei andere meldingen zoals
toestemming vragen om bepaalde programma's uit te voeren kan uitzetten.
Vast bedankt
Willem

Re: Waarschuwingsmeldingen uitzetten
Willem submitted this idea :
> [...]
> Weet iemand of ik deze melding en allerlei andere meldingen zoals
> toestemming vragen om bepaalde programma's uit te voeren kan

Wat betreft het eerste deel van je vraag:
http://www.vistabits.nl/geblokkeerde...programmas.htm

Wat betreft het laastse deel:
http://www.vistabits.nl/UAC_uitzetten.htm

MS MVP Windows shell/user

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Edward

Re: Waarschuwingsmeldingen uitzetten

"Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Weet iemand of ik deze melding en allerlei andere meldingen zoals
> toestemming vragen om bepaalde programma's uit te voeren kan uitzetten.

waarom verhinderd (d !!!!), maakt het veel uit in performance?

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> Willem submitted this idea :

> Wat betreft het eerste deel van je vraag:
> [...]

Dankjewel dit waren exact de goede antwoorden
Fijn weekeinde verder

"Edward" wrote:

> "Willem" <Willem@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> waarom verhinderd (d !!!!), maakt het veel uit in performance?
>
> Dank voor je Nederlandse Taalles.

Of het uitschakelen van automatisch opstartende progs ( programma's haha) de
perfomance werkelijk beinvloeden heb ik nooit gemeten maar lijkt mij dat
progs die niet in het geheugen worden geladen de perfomance wel beinvloeden.
Het zorgt er in ieder geval voor dat Windows wat sneller opstart.
Onnodig prgramma's laden die continu naar updates enz. zoeken is voor mij
niet zinvol.
Ik controleer zelf wel regelmatig of er updates zijn.
Hoop dat je aan dit antwoord wat hebt.