Windows Vista Zeer Onstabiel geworden.

Fractal Illusion

Windows Vista Zeer Onstabiel geworden.
Sinds kort is Windows Vista zeer onstabiel geworden.
Ik heb gekeken of ik de laatste updates van Windows en stuurprogramma's voor
mijn hardware heb, en deze zijn up to date.

Ik heb de onnodige programma's verwijderd, het systeemregister opgeschoont
en gedefragmenteert.

Opvallende Kenmerken zijn

- Af en toe wat opvallende Glitchende adresbalk in internet explorer.
- Programma's zoals Office 2007 en Internet explorer en vele anderen die
Vista compatibel zijn die niet meer reageren.
- Het zomaar vastlopen van het systeem ( is een nieuwe computer wat sinds
aankoop altijd goed heeft gewerkt en perfect is onderhouden )
- Programma's starten soms helemaal niet meer.

Mijn hardware heeft geen overhitting.
Ik gebruik Windows Live OneCare.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Mvg,

Ferry

Gandalf Gladstone

Re: Windows Vista Zeer Onstabiel geworden.

"Fractal Illusion" <Fractal Illusion@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:99C0EC7D-EA2B-4805-B7A5-DBE9D65146CF@microsoft.com...
> [...]
>
> Mijn hardware heeft geen overhitting.
> Ik gebruik Windows Live OneCare.
>
> Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Probeer of het mogelijk is om een Windows Genuine Advantage (WGA) validatie
uit te voeren
of de OS er wel doorheen komt. Soms komt het weleens voor dat een legale
Windows versie onterecht als illegaal wordt gekenmerkt ! Dan vertonen
diverse programma's en ook het OS gelijkende opstartproblemen?

Fractal Illusion

Re: Windows Vista Zeer Onstabiel geworden.
Beste Gandalf,

Na windows updates controlleer ik altijd of deze nog als legetiem wordt
beschouwen.

Maar afwijkingen in Windows zouden toch van pas zijn na Service Pack 1 Las ik?

Ik heb zonet een test gedaan via systeem onder configuratiescherm.
De Windows Validatie zegt dat deze legetiem is.
Dat geld tevens voor Microsoft Office 2007

Validatie voltooid Validatie voltooidBedankt voor het valideren van uw
exemplaar van Microsoft Windows.

Bedankt voor het gebruik van het Windows Legitieme

Bedankt voor je reply

Met vriendelijke groet,

Ferry