Openen van bijlagen pps en ppt

steemans.a

Openen van bijlagen pps en ppt
Ik kan de bijlagen ppt en pps niet rechtstreeks openen in de mail. (wel als
ik ze eertst wegschrijf).
Ik heb dit ook voorgehad bij aanschaf van vista, men heeft mij toen
aanpassingen laten doen , door bepaalde instructies te veranderen in "open",
maar ik weet niet meer waar, ik heb een nieuwe installatie moeten uitvoeren
wegens een crash.
Kan iemand mij helpen??

Hans Schuts

Re: Openen van bijlagen pps en ppt
Op Fri, 11 Jan 2008 19:13:33 +0100, "steemans.a"
<steemans.a@skynet.be> schreef:

> [...]
>maar ik weet niet meer waar, ik heb een nieuwe installatie moeten uitvoeren

Er van uitgaande dat we het hebben over Windows Mail moet je daar gaan
naar Options -> Security -> daar het vinkje weghalen bij Do not allow
attachtments to be saved etc. Aan de Nederlandse termen kan ik je niet
helpen, die worden helaas in het Megahandboek niet genoemd.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
GJ.Oomens

steemans.a wrote:
> [...]
> aanpassingen laten doen , door bepaalde instructies te veranderen in
> "open", maar ik weet niet meer waar, ik heb een nieuwe installatie

Suggestie:
http://www.winhelponline.com/articles/149/1/

--
Gérard
steemans.a

Re: Openen van bijlagen pps en ppt
Dank U, dat was wat ik zocht!

August.

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:c2eae$4787b7af$9163a566$25605@news2.tudelft.n l...

> Suggestie:
> http://www.winhelponline.com/articles/149/1/
>
> --
> Gérard

web_fam

Re: Openen van bijlagen pps en ppt
Misschien hebben jullie mijn vragen onder VISTA en POWERPOINT in relatie met
een website gelezen. Kan het zijn dat dit ook een oplossing is voor mijn
probleem, nl het openen van een pps vanuit een website?
Heel graag een reactie!

"steemans.a" wrote:

> Dank U, dat was wat ik zocht!

> [...]

Op Sat, 12 Jan 2008 07:46:00 -0800, web_fam
<webfam@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>een website gelezen. Kan het zijn dat dit ook een oplossing is voor mijn
>probleem, nl het openen van een pps vanuit een website?

Een nieuwe vraag hoort in een nieuwe draad.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl