Mappen niet toegangelijk na (her) installatie

FD

Mappen niet toegangelijk na (her) installatie
Ik heb van de week Vista opnieuw geinstalleerd.
Nu zijn er opeens mappen die ik niet meer kan benaderen zoals
"documents and settings" of de map "gebruiker/mijn documenten". In het
icoontje van de map staat een schuin pijltje, zeg maar zo een pijltje
wat ook op de snekoppelingen van je desktop staat.
Ik ben gewoon als admin ingelogd.

Zie ik iets over het hoofd?

Re: Mappen niet toegangelijk na (her) installatie
FD schreef op 11-1-2008 15:51:
> [...]
> and settings" of de map "gebruiker/mijn documenten". In het icoontje van
> de map staat een schuin pijltje, zeg maar zo een pijltje wat ook op de

Ja, maar als je dit leest wordt het je wel duidelijk:
http://www.vistabits.nl/documents_settings_openen.htm

FD

Re: Mappen niet toegangelijk na (her) installatie
karelV formuleerde op vrijdag :

> Ja, maar als je dit leest wordt het je wel duidelijk:
> http://www.vistabits.nl/documents_settings_openen.htm

Jeetje, nooit geweten dat dit bestond.

Bedankt!!

FD

Re: Mappen niet toegangelijk na (her) installatie
karelV bracht volgend idée uit :

> Ja, maar als je dit leest wordt het je wel duidelijk:
> http://www.vistabits.nl/documents_settings_openen.htm

Overigens, kun je dit ook uitschakelen? Ik bedoel Ikhoef die mappen
niet te zien, als ze toch niet bestaan!!

Re: Mappen niet toegangelijk na (her) installatie
FD explained :
> karelV bracht volgend idée uit :

> Overigens, kun je dit ook uitschakelen? Ik bedoel Ikhoef die mappen
> niet te zien, als ze toch niet bestaan!!

Deze mappen zouden verborgen mappen moeten zijn. Heb je de optie
'Verborgen mappen en bestanden weergeven' aangevinkt staan?

MS MVP Windows shell/user

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

GJ.Oomens

Mamamegs [MS MVP] wrote:
> FD explained :

> Deze mappen zouden verborgen mappen moeten zijn. Heb je de optie
> 'Verborgen mappen en bestanden weergeven' aangevinkt staan?

Zijn dat geen 'protected operating system files'? Dus die optie 'hide
protected.... ' aanvinken.

--
Gérard

GJ.Oomens wrote on 11-1-2008 :

> Zijn dat geen 'protected operating system files'? Dus die optie 'hide
> protected.... ' aanvinken.

Je hebt helemaal gelijk Gérard!;-)

MS MVP Windows shell/user

Windows Vista Problems?