Vista update blijft hangen

Radeloos

Vista update blijft hangen
Ik krijg dagelijks dezelfde update, het systeem zegt update 1 van de 2
installeren.
Na het installeren schakelt de PC zich uit, maar elke keer als ik de pc
opstart doet deze hetzelfde proces. Hij doet dit nu al een drietal weken en
nergens laat hij een error code zien. Wat kan ik allemaal doen? Ben radeloos
:s

Re: Vista update blijft hangen
Radeloos schreef op 11-1-2008 15:14:
> [...]
> nergens laat hij een error code zien. Wat kan ik allemaal doen? Ben radeloos

Kom kom, niet zo dramatisch doen :-)
Om *welke* (KBnummer) gaat het?

Radeloos

Re: Vista update blijft hangen
het zijn er blijkbaar drie,

KB 943078
KB 941649
KB 943899

telkens ik de laptop uitzet installeert hij deze en de volgende reboot doet
hij dit opnieuw en opnieuw, zonder foutcode te geven

"karelV" wrote:

> Kom kom, niet zo dramatisch doen :-)
> Om *welke* (KBnummer) gaat het?

Radeloos

Re: Vista update blijft hangen

de foutcode is 80070002 ik heb het volgende al eens geprobeerd in services
windows update uitgezet en de volledige softwaredistrubtion map gedelete in
de windows folder dan opnieuw geupdate maar het probleem blijft bestaan !

hij kan de 3 kb s niet installeren

wat kan ik nog doen?

Radeloos schreef op 11-1-2008 18:10:
> [...]
> de windows folder dan opnieuw geupdate maar het probleem blijft bestaan !

Handmatig bij MS downloaden en installeren geprobeerd??

Radeloos

Re: Vista update blijft hangen
Ja blijft hetzelfde probleem geven

Radeloos schreef op 13-1-2008 10:15:
> Ja blijft hetzelfde probleem geven

Ik heb via google nog iets nieuws geprobeerd te vinden. Da enige truc
die ik tegenkwam (en die bij een aantal werkte!) was:

Run manually the archive:
1. go to c:\windows\softwaredistribution\download\install and run the
archive
2. after finish run windows update again and update if aby
3. you are ready now and updated

Kenelijk staat het updatepakket in die map ....\install . Erop
dubbelklikken zou dan moeten werken ...... (wellicht rechtsklikken en
'uitvoeren als admministartor' kiezen)