bestand downloaden

TP

bestand downloaden
Beste mensen,

Als ik van een website (Postbank) een bestand wil downloaden krijg ik een
informatiebalk met de meldng: "Het downloaden van bestanden van deze website
wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer geblokkeerd. Klik hier
voor opties....". Als ik op de regel "Bestand downloaden" klik dan gebeurt er
niets. Ik moet dan de alles opnieuw instellen en dan weer kiezen voor
downloaden en dan lukt het wel. Een volgende keer moet ik dezelfde procedure
volgen.

Kan dit niet anders?

Graag advies.

Alvast bedankt

TP

Re: bestand downloaden
TP schreef op 11-1-2008 8:57:
> [...]
> downloaden en dan lukt het wel. Een volgende keer moet ik dezelfde procedure

Pop-up blokkering tandje lager? ('Normaal')

TP

Re: bestand downloaden
Zou je niet aan denken maar dat hebben we ook nog. Alleen, hij staat al op
normaal. Ik heb het nu nog maar een tandje lager gezet door popups op
toegestane websites te accepteren. ben benieuwd. Als het niet lukt dan meld
ik me. Alvast bedankt.

"karelV" wrote:

> Pop-up blokkering tandje lager? ('Normaal')

William

Re: bestand downloaden
On 11-01-2008, in <3D361204-3D50-4B38-A068-E2AE0A8F427E@microsoft.com>,
TP wrote:

> [...]
> downloaden en dan lukt het wel. Een volgende keer moet ik dezelfde procedure

Ga naar de website van de postbank en open "internetopties".
kies tabblad beveiliging en selecteer "lokaal intranet"
Klik op websites > geavanceerd > Toevoegen.

Als het goed is, zou je nu geen tussen melding voor het downloaden meer
moeten krijgen.

--
William.