switchen tussen programma's met alt + tab

Mandy

switchen tussen programma's met alt + tab
Dag beste mensen,

ik heb een Acer Aspire 4710 laptop met Windows Vista Home Premium edition.
In het begin kon ik tussen programma's wisselen met alt + tab en dit kon op
de 'oude' manier met een venster midden in je scherm met daarin pictogrammen
van alle openstaande programma's, of ditzelfde maar dan in 3D modus. De 3D
variant is verdwenen, ik denk dat ik op een verkeerde knop heb gedrukt
tijdens deze modus. Hoe dan ook, ik heb de hele laptop afgezocht maar ik kan
met geen mogelijkheid vinden hoe deze optie weer in te schakelen is. Heeft
iemand een idee hoe ik dit terug kan halen?

Met vriendelijke groet,

Mandy Artusi
xblade

Re: switchen tussen programma's met alt + tab
Mandy schreef:
> [...]
> met geen mogelijkheid vinden hoe deze optie weer in te schakelen is. Heeft
> iemand een idee hoe ik dit terug kan halen?

Dit kan je eens doen Start > Uitvoeren en typ RunDll32 DwmApi #105 en
dan Enter,of Start > Zoekopdracht starten en RunDll32 DwmApi #105 en Enter.

xblade schreef:

> Dit kan je eens doen Start > Uitvoeren en typ RunDll32 DwmApi #105 en
> dan Enter,of Start > Zoekopdracht starten en RunDll32 DwmApi #105 en Enter.

Je moet ook Windows Aero geactiveerd hebben, dat was ik even vergeten
erbij te zetten.

Suc6

Re: switchen tussen programma's met alt + tab
Mandy pretended :
> [...]
> mogelijkheid vinden hoe deze optie weer in te schakelen is. Heeft
> iemand een idee hoe ik dit terug kan halen?

Heb je hier iets aan?
http://www.vistabits.nl/snelkoppeling_flip3d.htm

MS MVP Windows shell/user

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Mark Veldhuis

Re: switchen tussen programma's met alt + tab
Hoi,

on 11-01-2008, Mandy supposed :
> [...]
> van alle openstaande programma's, of ditzelfde maar dan in 3D modus. De 3D

Die "3-modus" activeer je niet met ALT-TAB, maar met WIN-TAB (WIN zit
naast de linker ALT, met een Windows logo erop). Om deze manier van
schakelen tuseen vensters te gebruiken moet aero, zoals xblade al
schreef, aan staan.

Mark Veldhuis.

Wim Hekken ;-)

Mandy schreef:
> [...]
> met geen mogelijkheid vinden hoe deze optie weer in te schakelen is. Heeft
> iemand een idee hoe ik dit terug kan halen?

Zit er op de taakbalk geen snelkoppeling meer naar die 3D modus meer?
Bij mij is het de 2e icoon naast de startknop (ziet er uit als meerdere
schermpjes over elkaar heen)
--

Wim Hekken ;-)