Problemen met windows media player 11

Oem

Problemen met windows media player 11
Hallo,

Ik heb Windows Vista Ultimate nu reeds enkel maanden op mijn toshiba P100
notebook staan, alles werkte perfect tot ongeveer een maand geleden.

-Wmp minimaliseert NIET MEER in de taakbalk
-Muziek luisteren over livestream met embedded WMP (zoals livestreams
luisteren van Donna, Q-music, Xfm.nl,...) gaat niet meer, ik krijg enkel een
wit venstertje met een rood kruisje in de hoek (zoals een foto die niet kan
worden weergegeven).

En nog even iets anders: Als ik download (limewire, µtorrent,...) en ik doe
dat langer dan 20min, dan geeft IE geen websites meer weer, Msn blijft
werken, downloaden gaat ook gewoon verder, enkel IE kan niet meer gebruikt
worden.

Weet iemand raad? I.v.m. WMP heb ik op diverse sites gelezen dat enkel het
deïnstalleren van Windows Vista Ultimate helpt, klopt dit?

Ik ben niet de enige met deze problemen.

Met vriendelijke groeten
xblade

Re: Problemen met windows media player 11
Oem schreef:
> [...]
> deïnstalleren van Windows Vista Ultimate helpt, klopt dit?
>
> Ik ben niet de enige met deze problemen.

Over wmp op je taakbalk. Klik rechts op je taakbalk en selecteer
Eigenschappen dan Tab Werkbalken en kijk of er een vink je staat bij
Windows Media Player.
Verder kan het zijn dat je cache geheugen vol is, maar weet het niet
zeker maar wat je eens kunt doen is in typ bij zoekopdracht cmd en dan
als command ipconfig /flushdns.
Je kunt ook eens verglijken of je het met FireFox ook hebt (livesreams)
probleem.
Maar je bent erg laat met je problems als het al een mnd niet meer
lekker loopt.
Oem

"xblade" wrote:

> [...]
> probleem.
> Maar je bent erg laat met je problems als het al een mnd niet meer

Beste,

Het vinkje staat aangevinkt voor de WMP in de taakbalk. Ik heb voor de
livestreams al mozilla, opera en firefox geprobeerd, dit zonder succes. De
flush DNS functie heb ik ook reeds geprobeerd.

Toch bedankt.

Met vriendelijke groeten
Dirk

Re: Problemen met windows media player 11

I am also wrestling with this problem and I still have no fix.Recently I
can't stream anymore.I have the Home Premium edition.

Dirk schreef op 17-1-2008 17:12:

> I am also wrestling with this problem and I still have no fix.Recently I
> can't stream anymore.I have the Home Premium edition.

Pardon, je ne vous comprends pas :-(

Dirk

Re: Problemen met windows media player 11

Ik had het in het Nederlands kunnen doen.

Jan Besar

Re: Problemen met windows media player 11
Op Thu, 17 Jan 2008 08:52:00 -0800, Dirk
<Dirk@discussions.microsoft.com> schreef:

>Ik had het in het Nederlands kunnen doen.

Waarom doe je dat dan niet in een NL-groep?