Vraagje over Password Manager

Gerard Peet

Vraagje over Password Manager
Als ik op een website mijn gebruikersnaam en wachtwoord heb ingetypt, stuurt
Windows Vista mij naar een schermpje Password Manager. "Wilt u deze website
opslaan met Password Manager?" Als ik daar Ja op antwoord, kan ik op een
volgend scherm een naam invullen (daar zet ik dan maar een aanduiding van de
betrokken website in, ik denk dat dit de bedoeling is).
Dan komt een een vierkantje waarin ik kan aanklikken of ik gebruik wens te
maken van de optie "Automatische verzending voor deze website inschakelen".
Aangezien ik niet het flauwste benul heb wat Bill Gates met deze optie
bedoelt, heb ik er nog nooit een vinkje ingezet. Kan iemand (Karel V
misschien?) mij uitleggen wat er gebeurt als ik hier wel een vinkje invul,
en wat het doel daarvan is ?
In de Helpschermen over wachtwoordbeheer heb ik niets over deze keuzevraag
kunnen vinden.

Gerard Peet

Re: Vraagje over Password Manager
Gerard Peet schreef op 10-1-2008 20:42:
> [...]
> en wat het doel daarvan is ?
> In de Helpschermen over wachtwoordbeheer heb ik niets over deze keuzevraag

Password Manager van Microsoft ??? Nooit van gehoord. Heb je zelf geen
aparte applicatie 'Password Manager' geinstalleerd (van GiveAwayOfTheDay
misschien)? Niet van alles de schuld aan Bill Gates geven ;-)

Johnny T

"karelV" wrote:

> Password Manager van Microsoft ??? Nooit van gehoord. Heb je zelf geen
> aparte applicatie 'Password Manager' geinstalleerd (van GiveAwayOfTheDay
> misschien)? Niet van alles de schuld aan Bill Gates geven ;-)

Ik heb een fingerprint paswoord manager van microsoft,waar je hetzelfde
schermpje inziet staan,maar dan zie je ook een icoontje in de taakbalk staan.
grijs met ovalen rode rondje.
Dat icoontje is hetzelfde als het model van de vingerafdrukapparaat van
microsoft.
misschien is die erop gekomen,omdat de fingerprint password apparaat er
ooit op heeft gestaan of een update ervan gedownload????

type maar eens in de zoekbalk password manager in op deze discussiesite en
je komt dan bj de fingerprint zoekactie van microsof uit.
Dus ik denk dat je die erop hebt staan.
Gerard Peet

Re: Vraagje over Password Manager
Beste Karel, beste Johnny en beste medelezers,

Excuses! Karel heeft gelijk. Mijn Password Manager is niet van Bill MS
Gates. Het is een toevoeging van mijn computerleverancier, Lenovo, voorheen
IBM PC-divisie (Lenovo ziet dat natuurlijk anders maar dat terzijde.)
Met mijn vraag, waarop ik nog geen antwoord heb, moet ik dus naar Lenovo.
Groet,
Gerard Peet, Hilversum