Stuurprogramma

Fractal Illusion

Stuurprogramma
Ik heb sinds kort de nieuwste stuurprogramma voor mijn Geforce 8600GTS
geïnstalleerd.

Mijn monitor kan 100Hz aan @ 1024 x 768.
Sinds de nieuwste stuurprogramma geeft de beeldscherminstelling aan dat deze
120Hz aan kan @ 1024 x 768 wat dus helemaal niet klopt.

Nadeel van dit probleem is dat meerdere spellen automatisch op 120Hz schiet
@ 1024 x 768, wat mijn monitor niet aan kan.

Bij sommige spellen pakt deze 85Hz als standaardwaarde voor deze resolutie.

Is er een manier in Nvidia manager om deze op 100Hz te houden bij spellen?

Mijn dank is groot.

Mvg,

Ferry
victor

Re: Stuurprogramma
=?Utf-8?B?RnJhY3RhbCBJbGx1c2lvbg==?=
<FractalIllusion@discussions.microsoft.com> schreef in
microsoft.public.nl.windows.vista:

> [...]
> resolutie.
>
> Is er een manier in Nvidia manager om deze op 100Hz te houden bij

Ja, het stuurprogramma van de monitor installeren.

--
mvg, victor

Re: Stuurprogramma
Fractal Illusion schreef op 10-1-2008 18:31:
> [...]
>
> Is er een manier in Nvidia manager om deze op 100Hz te houden bij spellen?

Dat zou verzorgd moeten worden door de informatie uit een .inf bestand
('driver') dat bij de betreffende monitor hoort. Iets te vinden bij de
fabrikant?

~PC-freak~

Re: Stuurprogramma
Op Thu, 10 Jan 2008 18:47:13 +0100, schreef victor
<victor@torvic.xs4all.nl> het volgende.

>Ja, het stuurprogramma van de monitor installeren.

Die bestaat niet.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
victor

Re: Stuurprogramma
~PC-freak~ <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in
microsoft.public.nl.windows.vista:

> Op Thu, 10 Jan 2008 18:47:13 +0100, schreef victor
> <victor@torvic.xs4all.nl> het volgende.

> Die bestaat niet.

Mijn monitor heeft wel degelijk een struurprogramma, ook al werkt het
zonder ook. Het inf-bestand vertelt je pc wat de maximale resolutie en
freq. is.

--
mvg, victor
Leen

Re: Stuurprogramma
Ik weet dat het bij mijn ATI X1650 videokaart van ASUS het uitmaakte dat ik
de drivers van ASUS gebruikte en niet de drivers van ATI voor de X1650.
Versie nr. , datum ed was *exact* hezelfde, maar op 1 of andere manier waren
toch echt de ASUS drivers voor de X1650 nodig om op 1440*900 te laten
draaien.
Wellicht kan dit hier ook het geval zijn.

"Fractal Illusion" <FractalIllusion@discussions.microsoft.com> wrote in
message news:EA825014-629A-45F1-A3C3-5BB55C5E666A@microsoft.com...
> [...]
> resolutie.
>
> Is er een manier in Nvidia manager om deze op 100Hz te houden bij spellen?

~PC-freak~

Re: Stuurprogramma
Op Thu, 10 Jan 2008 19:13:40 +0100, schreef victor
<victor@torvic.xs4all.nl> het volgende.

>Mijn monitor heeft wel degelijk een struurprogramma, ook al werkt het
>zonder ook. Het inf-bestand vertelt je pc wat de maximale resolutie en
>freq. is.

Dat laatste klopt, maar het is nog steeds _geen_ stuurprogramma of
driver.

Muggezifter.

--
mvg, victor
~PC-freak~

Re: Stuurprogramma
Op Thu, 10 Jan 2008 19:20:33 +0100, schreef victor
<victor@torvic.xs4all.nl> het volgende.

>Muggezifter.

Muggenzifter ;P

> [...]

~PC-freak~ <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in
microsoft.public.nl.windows.vista:

> Op Thu, 10 Jan 2008 19:20:33 +0100, schreef victor

QED

--
mvg, victor