Geen Verbinding met mijn beveiligde Wireless Router

Keldie

Geen Verbinding met mijn beveiligde Wireless Router
In de windows firewall zit blijkbaar de filter `query user┬┤ deze blokkeert
internet toegang.
De webpagina kan niet worden weergegeven
erg generiek, nu druk ik op probleem detecteren
en dit is wat ik te zien krijg.

Windows Netwerkcontrole:
De verbinding wordt mogelijk geblokkeerd door beveiligingsinstellingen op
deze computer.
Het Volgende beleid moet mogelijk worden aangepast zodat windows een
verbinding kan maken:

Beleidsprovider: Windows Firewall
Naam van filter: Query User

Ik heb Firewall al uitgeschakeld, maar zonder success.
Weet er iemand wat ik hier mee moet doen ?
Grtz Keldie

Gandalf Gladstone

Re: Geen Verbinding met mijn beveiligde Wireless Router

"Keldie" <Keldie@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Naam van filter: Query User
>
> Ik heb Firewall al uitgeschakeld, maar zonder success.
> Weet er iemand wat ik hier mee moet doen ?

Probeer allereerst het volgende:
Ga naar Start ->Configuratiescherm->Beveiligingscentrum ->selecteer Windows
Firewall ->
tabblad Geavanceerd en klik onderaan op dit tabblad op
"Standaardinstellingen"

Je kunt ook in dit scherm naast ICPM op de knop Instellingen klikken en de
instellingen aanpassen.
Wanneer je op een tekst klikt verschijnt onderop de beschrijving. Controleer
de instellingen onder tabblad Uitzonderingen.

Indien bovenstaande geen oplossing heeft geboden:

Ga naar Start -> Uitvoeren ->typ: cmd -> klik OK.
typ achter de prompT: netsh firewall ->druk enter.
Je ziet dan een aantal mogelijkheden waarmee je de firewall kunt
configureren!

De commando's kun je als volgt intypen: netsh firewall show ( =
instellingen van de firewall weergeven)
Of netsh firewall show opmode ( = operationele configuratie van de firewall
weergeven)

http://technet2.microsoft.com/Window...scope%3AWS2003

http://technet2.microsoft.com/window....mspx?mfr=true

?