Kan de Contactpersonen niet gebruiken.

Bertold B

Kan de Contactpersonen niet gebruiken.
Wanneer ik een contactpersoon wil toevoegen of bewerken dan flitst een
venstertje over het scherm maar er gebeurt niets.
Wanneer ik in Windows Mail het adresboek wil gebruiken (klik op Aan: of CC
dan krijg ik de melding """Kan geadresseerden niet kiezen.""

De paar beschikbare contactpersonen zijn automatisch toegevoegd (bij
beantwoorden van mails).
Wanneer ik een beschikbare contactpersoon gebruik in de adressering van een
e-mail dan vind Windows Mail de betreffende gegevens wel en kan ik deze
kiezen na het intikken van de eerste letters.

Ik vind de contactpersonen in c:\gebruikers\naam\contacts. Ik zie daarnaast
ook nog een map"c:\gebruikers\naam\contactpersonen maar deze is leeg.
Wanneer ik op een contactpersoon dubbelklik (met extensie .contact) dan zie
ik hetzelfde fenomeen (flits wat maar gebeurt niets)

Deze situatie is vermoedelijk (maar niet zeker) ontstaan na het installeren
en deinstalleren van Windows Live Mail.
Er is blijkbaar iets corrupt maar de vraag is wat.
Wie, o wie kan me helpen?

Re: Kan de Contactpersonen niet gebruiken.
Bertold B laid this down on his screen :
> [...]
> installeren en deinstalleren van Windows Live Mail.
> Er is blijkbaar iets corrupt maar de vraag is wat.

Kun je niet terug met een herstelpunt?

MS MVP Windows shell/user

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Bertold B

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> Bertold B laid this down on his screen :

> Kun je niet terug met een herstelpunt?

> MS MVP Windows shell/user
>

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl
>

> Windows Vista Problems?
> www.vistabits.info

Mmmmm, niet aan gedacht. Ga ik proberen zodra ik maandag thuis ben. Ik hoop
dat er herstelpunten aangemaakt zijn door het systeem want manueel doe ik dat
niet.
Bertold B

Re: Kan de Contactpersonen niet gebruiken.
Geprobeerd een systeemherstel te doen maar wat scherts mijn verbazing... er
zijn/worden geen herstelpunten aangemaakt - ondanks dat dit wel aangevinkt
stond als optie.
Zal wel te maken hebben met andere instabiliteit van Vista op mijn machine
nadat de stoom uitviel tijdens het opstarten vorige week en ik zeer dreigende
berichten over mijn scherm kreeg.
Aangezien ik een Acer systeem heb gekocht en dus geen systeemschijf heb rest
mij geen andere optie dan een complete recovery en weer op nul beginnen.
Zucht!!!

"Bertold B" wrote:

> Mmmmm, niet aan gedacht. Ga ik proberen zodra ik maandag thuis ben. Ik hoop
> dat er herstelpunten aangemaakt zijn door het systeem want manueel doe ik dat
> niet.

Jaap

Re: Kan de Contactpersonen niet gebruiken.
Dit is een probleem van dit waardeloze programma. Outlook Express versie 3
werkte nog beter. Deze ellende heb ik ook al eens aangekaart, maar geen van
de aangedragen oplossingen werkte. Ik heb de moed opgegeven om dit op te
lossen. Als je Thunderbird installeert ben je van deze puinhoop verlost.

Vr. gegroet
Jaap