Windows Mail (Vista)

Vlassenroot Davy

Windows Mail (Vista)
Hallo iedereen,

Weten jullie een manier om Windows Mail in de system tray te krijgen of
dergelijke? Ik vind het onhandig dat
Windows mail telkens moet openstaan om mails te kunnen ontvangen... of
hebben jullie hier een ander middeltje voor?

--
Grtz,

Deefken

~PC-freak©~

Re: Windows Mail (Vista)
Op Wed, 9 Jan 2008 10:20:20 +0100, schreef "Vlassenroot Davy"
<dendeef@gmail.com> het volgende.

> [...]
>Windows mail telkens moet openstaan om mails te kunnen ontvangen... of
>hebben jullie hier een ander middeltje voor?

Of hij in de systray kan weet ik niet, maar of hij nu op de taakbalk of
in de systray staat, in beide gevallen is WM gestart en aktief.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl

Re: Windows Mail (Vista)
Vlassenroot Davy explained :
> [...]
> Windows mail telkens moet openstaan om mails te kunnen ontvangen...
> of hebben jullie hier een ander middeltje voor?

Dat kan met dit programmatje:
http://www.msblog.org/download/WinMailTray.zip

MS MVP Windows shell/user

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Vlassenroot Davy

Re: Windows Mail (Vista)
Ok bedankt voor je antwoord maar weet je toevallig geen programma of
dergelijke waarmee ik het wel
in de system tray kan krijgen??

mvg,

Davy
"Vlassenroot Davy" <dendeef@gmail.com> schreef in bericht
> [...]
> Windows mail telkens moet openstaan om mails te kunnen ontvangen... of
> hebben jullie hier een ander middeltje voor?

Vlassenroot Davy

Re: Windows Mail (Vista)
Ok, bedankt voor je tooltje Mamamegs, maar wanneer ik nu een mail krijg okmt
er niets op in m'n system tray, ik zie
enkel een envelopje dat constant open staat maar wanneer ik een mail krijg
veranderd dit niet... dus zie ik niet echt wanneer ik wel degelijk een
nieuwe mail heb... weet je hoe ik dit kan oplossen?

> [...]
> Windows mail telkens moet openstaan om mails te kunnen ontvangen... of
> hebben jullie hier een ander middeltje voor?

~PC-freak©~

Re: Windows Mail (Vista)
Op Wed, 9 Jan 2008 10:38:38 +0100, schreef "Vlassenroot Davy"
> [...]

>veranderd dit niet... dus zie ik niet echt wanneer ik wel degelijk een
>nieuwe mail heb... weet je hoe ik dit kan oplossen?

Het is handiger als je reply'd op het antwoord wat je krijgt i.p.v. op
je eigen bericht/vraag.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Vlassenroot Davy

Re: Windows Mail (Vista)
Ik weet het maar ik werk nog maar net met nieuwsgroepen en heb denk ik net
gevonden hoe het moet... als dit niet gelukt is zou ik niet weten hoe je het
anders moet doen je moet werken met CC zeker hé?

"~PC-freak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Vlassenroot Davy

Re: Windows Mail (Vista)
ik zou niet weten hoe ik dat moet doen ik werk nog maar net met
nieuwsgroepen en heb windows mail... hoe antwoord ik op iemand zijn
antwoord?
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Andre

Re: Windows Mail (Vista)
Op 9/01/2008 schreef Vlassenroot Davy :

> ik zou niet weten hoe ik dat moet doen ik werk nog maar net met nieuwsgroepen en heb windows mail... hoe antwoord ik op iemand zijn
> antwoord?

Als ik van U was, zou ik mesnews gebruiken voor de newsgroepen, is veel duidelijker.

http://www.mesnews.net/nl/

En onderaan antwoorden op het deel waarop ge antwoord, de rest knippen.

--
Groetjes,
Andre

~PC-freak©~

Re: Windows Mail (Vista)
Op Wed, 9 Jan 2008 10:55:56 +0100, schreef "Vlassenroot Davy"
> [...]

>gevonden hoe het moet... als dit niet gelukt is zou ik niet weten hoe je het
>anders moet doen je moet werken met CC zeker hé?

Nee, gewoon antwoorden op het bericht, zelf werk ik niet met WM dus kan
ik je niet vertellen hoe, Mamamegs ws wel ;-)

Verder is antwoorden onder datgene waar je op reageert gebruikelijk, en
niet bovenaan.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl