Windows sidebar protection update failed 9-1-2008

Zefod

Windows sidebar protection update failed 9-1-2008
this update failed on my pc:

Update for Windows Vista (KB943411)

Installation date: ‎9-‎1-‎2008 3:52

Installation status: Failed

Error details: Code 80004005

Update type: Important

Install this update to improve protection in Windows Sidebar. This update
enables Windows Sidebar to block certain gadgets from running. After you
install this item, you may have to restart your computer.

More information:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=104989

unfortunatly there is no explanation what the error code means. Please, how
do i fix this?

Hans Schuts

Re: Windows sidebar protection update failed 9-1-2008
Op Tue, 8 Jan 2008 19:43:00 -0800, Zefod
<Zefod@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=104989
>
>unfortunatly there is no explanation what the error code means. Please, how

Dit is een NL-groep, dus Nederlands is gewoon de voertaal hoor. Even
op Google zoeken en de hits vliegen je om de oren.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Zefod

Re: Windows sidebar protection update failed 9-1-2008
Beste Hans,

okee, ik heb de engelse versie van Vista. De .nl in de nieuwsgroep was me
nog niet opgevallen... ik post via de overzichtelijke(ehem...) webstek van
Microzacht (om het volledig nederlands te houden ).
En ik heb ook gezocht op Google, er staat nog niets over deze update, maar
wel dezelfde meldingen bij een installatie van SP1 RC1. Ik heb alle
suggesties daar geprobeerd: windows defender uitzetten, AVG antivirus uit,
COMODO firewall uit, windows update folders leegmaken. Helaas heeft niets
mogen baten.

Oplossing: windows sidebar maar uitzetten... scheelt weer 15mb
geheugengeslurp
Wim Hekken ;-)

Zefod schreef:
> [...]
> nog niet opgevallen... ik post via de overzichtelijke(ehem...) webstek van
> Microzacht (om het volledig nederlands te houden ).

Waarom gewoon niet via een nieuwslezer?
--

Wim Hekken ;-)
ben mulder

Re: Windows sidebar protection update failed 9-1-2008
Beste Zefod
Het probleem schijnt veroorzaakt te worden door de COMODO firewall. Als je
COMODO deinstalleerd en vervolgens update schijnt het wel goed te gaan.
Daarrna COMODO weer installeren.

"Zefod" wrote:

> [...]
> mogen baten.
>
> Oplossing: windows sidebar maar uitzetten... scheelt weer 15mb

Zefod

Re: Windows sidebar protection update failed 9-1-2008
Beste Ben,

Dank je wel voor de oplossing
COMODO heeft inmddels een update uitgebracht van de firewall. toen
installeerde het wel goed.
Na een 5 dagen ervaring met Vista ga ik overigens weer terug naar XP.
Wat een logge zwarte doos is dat vista zeg!... Het ziet er wel leuk uit met
die transparante tierelantijntjes, maar qua bruikbaarheid is het naar mijn
idee een achteruitgang op xp.