nieuw-snelkoppeling

El PatriotaŠ

nieuw-snelkoppeling
Hallo,
er zaten zoveel fouten in mijn Vista-Premium, deels mijn eigen schuld, dat
ik de recover dvd´s er maar in gedaan heb.
Wat een oplossing, het loopt weer als een zonnetje. Maar voor hoelang?
De eerste fout heb ik alweer ontdekt.
Op het bureau blad met de rechtermuisknop krijg je een menu waar o.a.
instaat "nieuw-snelkoppeling"
Heeft het een tijd goed gedaan, tot op heden.
Wat moet ik doen om dit terug te krijgen?
En wat zou ik eventueel gedaan hebben dat dit kan gebeuren?
Vriendelijke groeten,
Geert.

Hans Schuts

Re: nieuw-snelkoppeling
Op Wed, 9 Jan 2008 01:42:15 +0100, El PatriotaŠ
<TodoPorLaPatria(nospam)@zeelandnet.nl> schreef:

> [...]
>Wat moet ik doen om dit terug te krijgen?
>En wat zou ik eventueel gedaan hebben dat dit kan gebeuren?

Krijg je het hele menu niet meer of ontbreekt alleen het kunnen maken
van een snelkoppeling of wat?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl

Re: nieuw-snelkoppeling
El PatriotaŠ schreef op 9-1-2008 1:42:
> [...]
> Wat moet ik doen om dit terug te krijgen?
> En wat zou ik eventueel gedaan hebben dat dit kan gebeuren?

Even wat exacter graag:
1. je krijgt helemaal geen rechtermuisknop-menu (contextmenu) meer.
2. dat krijg je wel, maar Nieuw ontbreekt
3. Nieuw is er wel, maar de keuze snelkoppeling ontbreekt
4. de keuze snelkoppeling is er wel, maar die doet niets
5. de keuze snelkoppeling is er wel, maar die doet het niet goed (wat dan?)
6. en wat er nog meer voor alternatieven zijn :-(

El PatriotaŠ

Re: nieuw-snelkoppeling

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht
newson8o39gq6120brh61ollhfcabrhegoc42@4ax.com...

> Krijg je het hele menu niet meer of ontbreekt alleen het kunnen maken
> [...]

Alleen de snelkoppeling maken ontbreekt,
Geert.

El PatriotaŠ

Re: nieuw-snelkoppeling

> [...]
> dan?)
> 6. en wat er nog meer voor alternatieven zijn :-(

Hallo Karel,

het is "de keuze snelkoppeling is er wel, maar die doet niets"
Alles in het menu zie ik en doet het alleen die niet.

Re: nieuw-snelkoppeling
El PatriotaŠ schreef op 9-1-2008 14:15:

> Hallo Karel,
>
> het is "de keuze snelkoppeling is er wel, maar die doet niets"
> Alles in het menu zie ik en doet het alleen die niet.

Kort geleden zijn we daar ook mee aan het stoeien geweest. Jij houdt ook
wel van puzzelen, lees deze discussie maar:
http://groups.google.nl/group/micros...fa2da34b51f9ab

Hans Schuts

Re: nieuw-snelkoppeling
Op Wed, 9 Jan 2008 12:10:19 +0100, El PatriotaŠ

>Alleen de snelkoppeling maken ontbreekt,

Wat is het nou? Aan KarelV vertel je dat hij er wel is, maar dat het
niets doet. Maar zie verder de link die hij aangeeft.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
El PatriotaŠ

Re: nieuw-snelkoppeling

> [...]

> Kort geleden zijn we daar ook mee aan het stoeien geweest. Jij houdt ook
> wel van puzzelen, lees deze discussie maar:

ja, het kwam me al bekend voor, maar wist niet vanwaar.
Ik lees en zie ook zoveel ivm. problemen met Vista.
Maar dit probleem is in ieder geval de wereld uit.

Ik heb de sleutel aangepast:
RunDll32.exe AppWiz.Cpl,NewLinkHere %1 naar
RunDll32.exe AppWiz.Cpl,NewLinkHere c:\
Het werkt weer 100%.
Hartelijk dank voor de oplossing.

Geert.

xblade

Re: nieuw-snelkoppeling
karelV schreef:

> [...]

> Kort geleden zijn we daar ook mee aan het stoeien geweest. Jij houdt ook
> wel van puzzelen, lees deze discussie maar:

Ik heb idd met KalerV over dit probleem gesproken.
Samen met karel heb ik gekeken waar het probleem zat, en dat was bij mij
hier http://img297.imageshack.us/img297/9...zardvisqh2.jpg
Kijk en verglijk en mogelijk werkt het bij jou straks ook.

Suc6

Re: nieuw-snelkoppeling
El PatriotaŠ schreef op 9-1-2008 21:41:

> Ik heb de sleutel aangepast:
> RunDll32.exe AppWiz.Cpl,NewLinkHere %1 naar
> RunDll32.exe AppWiz.Cpl,NewLinkHere c:\
> Het werkt weer 100%.

Mooi dat het weer werkt. Op het eind van die discussie kun je trouwens
nog lezen dat die sleutel 'Command' die je nu hebt aangepast er
eigenlijk helemaal niet thuishoort. Maar van mij mag je het zo laten
hoor ;-)