Nieuwsgroepen

Ingrid

Nieuwsgroepen
Wanneer ik een nieuwe nieuwsgroep van @home (mijn provider) wil toevoegen kan
ik geen berichten downloaden omdat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet
overeen komen. Mijn reguliere mail krijg ik wel binnen (met die bewuste
gebruikersnaam en wachtwoord) maar van vista blijf ik de foutmelding krijgen
dat het niet overeenkomt. Kan iemand mij helpen??

Alvast bedankt,
Groetjes
Bertje

Re: Nieuwsgroepen
> [...]
> gebruikersnaam en wachtwoord) maar van vista blijf ik de foutmelding krijgen
> dat het niet overeenkomt. Kan iemand mij helpen??

Welke server gebruik je voor de nieuwsgroepen..

probeer eens newnews.home.nl
gebruikersnaam is je E-mailadres
en het wachtwoord dat van je E-mail..

--
Gr.
Bertje

Leen

Re: Nieuwsgroepen

Voor een uitgebreide uitleg, zie :
http://www.home.nl/mijnhome/nieuwsgroepen/

Let op : Newsserver naam ==> newnews.home.nl

"Ingrid" <Ingrid@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> krijgen
> dat het niet overeenkomt. Kan iemand mij helpen??

Ingrid

Re: Nieuwsgroepen
Hey Bertje,

Als eerste bedankt voor je antwoord.
Ik gebruik @home, en heb dan ook newnews al ingevuld.
Ook heb ik de handleiding op home precies gevolgd, maar ik blijf de
foutmelding ontvangen, terwijl ik de juiste naam en wachtwoord heb ingevuld.

Hoop dat je me kunt helpen,
Groetjes
Ingrid

"Bertje" wrote:

> Welke server gebruik je voor de nieuwsgroepen..

> [...]

Ingrid

Re: Nieuwsgroepen
Hey Leen,

Bedankt voor je antwoord!
Ik had al op die handleiding gekeken, en volg precies de stappen, maart
helaas wil het niet lukken.
Mocht je nog andere suggesties hebben hoor ik het graag van je!

Groetjes
Ingrid

"Leen" wrote:

> Voor een uitgebreide uitleg, zie :
> http://www.home.nl/mijnhome/nieuwsgroepen/
>
> Let op : Newsserver naam ==> newnews.home.nl

Bertje

Re: Nieuwsgroepen
> [...]
> Ook heb ik de handleiding op home precies gevolgd, maar ik blijf de
> foutmelding ontvangen, terwijl ik de juiste naam en wachtwoord heb ingevuld.

Hoi Ingrid,

ik ben bang dat ik je dan ook niet verder kan helpen...

Het enige wat je kunt proberen is met de gebruikersnaam
en wachtwoord in te loggen op webmail.home.nl om te kijken
of je ook alles goed hebt...

Hier werkt alles naar behoren op
newnews.home.nl met de gebruikersnaam van de hoofdaccount
en het wachtwoord van de hoofdaccount...

--
Gr.
Bertje

Re: Nieuwsgroepen
Ingrid schreef op 10-1-2008 20:23:
> [...]
> Ook heb ik de handleiding op home precies gevolgd, maar ik blijf de
> foutmelding ontvangen, terwijl ik de juiste naam en wachtwoord heb ingevuld.

Wat is de *letterlijke* en complete foutmelding?

Allert Kikkert

Re: Nieuwsgroepen

Misschien even contact zoeken met helpdesk van @home....

--