Spelling controle

Nieuws Chello

Spelling controle
Hallo allemaal,

Ik wilde in windows mail een mailtje op spelling contoleren en kwam tot de
ontdekking dat er geen Nederlandse spelling conrtole in aanwezig was. Wie
weet hoe ik een Nederlandse spellingcontrole daarin kan krijgen?

Er zit alleen Duits, Engels, Spaans en Frans in.

Groet, Peter

xblade

Re: Spelling controle
Nieuws Chello schreef:
> [...]
> Wie weet hoe ik een Nederlandse spellingcontrole daarin kan krijgen?
>
> Er zit alleen Duits, Engels, Spaans en Frans in.

Gaat niet en zal ook niet komen zover ik weet.

Re: Spelling controle
Nieuws Chello schreef op 6-1-2008 22:26:
> [...]
> Wie weet hoe ik een Nederlandse spellingcontrole daarin kan krijgen?
>
> Er zit alleen Duits, Engels, Spaans en Frans in.

Klopt ... :-( :-( zie
http://blogs.microsoft.nl/tonykrijne.../08/11650.aspx

Jan Besar

Re: Spelling controle
Op Sun, 6 Jan 2008 22:26:40 +0100, "Nieuws Chello"
<peter.bijnsdorp1@chello.nl> schreef:

> [...]
>weet hoe ik een Nederlandse spellingcontrole daarin kan krijgen?
>
>Er zit alleen Duits, Engels, Spaans en Frans in.

Helaas dat zal inderdaad niet gaan.
Trouwens je nickname zou wel eens moeilijkheden kunnen opleveren.
Chello is n.l. een geregistreerde naam.
--
Hij vroeg haar ten huwelijk.

Zij zei: 'nee'.

Hij leefde nog lang en gelukkig
Steven

Re: Spelling controle

"Nieuws Chello" <peter.bijnsdorp1@chello.nl> wrote in message
> [...]
> weet hoe ik een Nederlandse spellingcontrole daarin kan krijgen?
>
> Er zit alleen Duits, Engels, Spaans en Frans in.

Een goed alternatief is G-mail. Dit werkt perfect en heeft een automatische
spel controle in Engels en Nederlands.
Ik gebruik dit al enige weken en ben er zeer tevreden mee.

Nieuws Chello

Re: Spelling controle

"Nieuws Chello" <peter.bijnsdorp1@chello.nl> schreef in bericht
> [...]
> weet hoe ik een Nederlandse spellingcontrole daarin kan krijgen?
>
> Er zit alleen Duits, Engels, Spaans en Frans in.

Helaas, dus dan maar beter opletten wat ik intyp op mijn clavier.
Bedankt voor het antwoord op mijn vraag/opmerking.
Groet, Peter

> "Nieuws Chello" <peter.bijnsdorp1@chello.nl> schreef in bericht

> Helaas, dus dan maar beter opletten wat ik intyp op mijn clavier.
> Bedankt voor het antwoord op mijn vraag/opmerking.
> Groet, Peter

Je zou ook het volgende kunnen proberen:
1- Maak je bericht in Word en laat daar de spelling controleren (F-7)
2- Na de controle kopieer je de text en plak het in Windows Mail

Happy Live

Re: Spelling controle
Nieuws Chello zei het volgende op 6-1-2008 22:26:
> [...]
> Wie weet hoe ik een Nederlandse spellingcontrole daarin kan krijgen?
>
> Er zit alleen Duits, Engels, Spaans en Frans in.

Is er niet en komt ook niet. De naam Chello is een merknaam en mag je
niet maar zo gebruiken, het kan ook tot enorme verwarring en problemen
leiden.

Happy Life gkbnews at xs4all dot nl

Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.
Wim Hekken ;-)

Re: Spelling controle
Happy Live schreef:

> Is er niet en komt ook niet. De naam Chello is een merknaam en mag je
> niet maar zo gebruiken, het kan ook tot enorme verwarring en problemen
> leiden.

Iemand, die deze naam gebruikt moet je niet serieus nemen.
Hij kan dan beter kiezen voor Kwello :-D
--

Wim Hekken ;-)
Nieuws Chello

Re: Spelling controle

"Happy Live" <happlive@xxxxx.nl.invalid> schreef in bericht

> [...]
> Met vriendelijke groeten,
>
> Happy Life gkbnews at xs4all dot nl
>
> Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.

De naam Chello komt uit windows mail waarin ik mijn nieuws lees, ik heb al
gekeken of ik het kan wijzigen maar dat is mij tot op heden nog niet gelukt.
Als ik via Microsoft communities mijn nieuws beantwoord staat wel mijn eigen
naam erbij.

Groet, Peter