werkbalk aanpassen

Rijk

werkbalk aanpassen
Hoi Allemaal,

Als ik in Vista de map open met mijn naam zie ik tussen de menubalk en het
venster met de inhoud van de map, nog een balk. Bij mij staat daar in:
Organiseren, Beeld, Branden. Als ik dan een map aanklik komen daar nog
Verkennen en Delen bij. Is het mogelijk om deze balk ook aan te passen,
bijvoorbeeld de knop "verwijderen" erbij te plaatsen?
Beetje domme vraag waarschijnlijk maar ik kan het niet vinden.
Bvd
Rijk

Leen

Re: werkbalk aanpassen
- Startknop
- Rechtse muis
- Eigenschappen
- Werkbalken-tab

"Rijk" <zweerus@planet.nl> wrote in message
> [...]
> bijvoorbeeld de knop "verwijderen" erbij te plaatsen?
> Beetje domme vraag waarschijnlijk maar ik kan het niet vinden.

Rijk

Re: werkbalk aanpassen
Hoi Leen,
Dat is niet de balk die ik bedoel, wat jij beschrijft gaat over de werkbalk
onderin het scherm.
Maar toch bedankt voor je reactie,

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
>- Startknop
> - Rechtse muis
> - Eigenschappen
> - Werkbalken-tab

johan

Re: werkbalk aanpassen

"Rijk" <zweerus@planet.nl> schreef in bericht
> Hoi Leen,
> Dat is niet de balk die ik bedoel, wat jij beschrijft gaat over de
> werkbalk onderin het scherm.
> Maar toch bedankt voor je reactie,

>>> Rijk

organiseren>indeling>menubalk ..................bedoeludat?

Rijk

Re: werkbalk aanpassen

Johan,
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel *de balk zelf* aanpassen waar de
knop "organiseren" inzit.
In die balk zou ik gemakshalve een knop voor "verwijderen" willen hebben.
Als je een map aanklikt verschijnen er bij mij namelijk wel de knoppen
"Verkennen" en "Delen" dus ik
veronderstel dat je die balk kan aanpassen met meerdere opties, maar
misschien kan dat wel helemaal niet hoor.
Bedankt voor reactie.
Rijk

"johan" <nomilk@today.nl> schreef in bericht

> "Rijk" <zweerus@planet.nl> schreef in bericht

> organiseren>indeling>menubalk ..................bedoeludat?

GJ.Oomens

Re: werkbalk aanpassen
Rijk wrote:
> [...]
> veronderstel dat je die balk kan aanpassen met meerdere opties, maar
> misschien kan dat wel helemaal niet hoor.

Standaard niet zover ik weet. Wellicht is dit wat?
http://www.howtogeek.com/howto/windo...up-button-too/

--
Gérard
Rijk

Re: werkbalk aanpassen

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:4d142$4780d9de$9163a566$31289@news2.tudelft.n l...

> Standaard niet zover ik weet. Wellicht is dit wat?
> http://www.howtogeek.com/howto/windo...up-button-too/
>

> --
> Gérard

Lijkt een aardig progje, ik heb het geïnstalleerd en ben er nu een beetje
mee aan het experimenteren.
Het is niet heel eenvoudig om bijvb. zo'n "verwijderknop"te maken maar daar
ben ik nog niet uit.
Bedankt,

> [...]

> mee aan het experimenteren.
> Het is niet heel eenvoudig om bijvb. zo'n "verwijderknop"te maken maar

Ik heb het weer gedeïnstalleerd want ik kreeg de buttonbar niet werkend.
Op zich wel jammer want er zaten best wat leuke opties in dit prog. Er zat
zelfs een
vertaalprogje bij (extra download). De buttons voor de werkbalk moet je ook
apart downloaden
als plugin, dat lukte allemaal wel maar ik kreeg alleen de buttons niet op
de balk.
Rijk

Leen

Re: werkbalk aanpassen
Ik ken het zelf niet:
http://www.computerperformance.co.uk...a_toolbars.htm

> [...]

> ook apart downloaden
> als plugin, dat lukte allemaal wel maar ik kreeg alleen de buttons niet op

Leen

Re: werkbalk aanpassen
Heb net een eigen toolbar gemaakt.
- Ga naar naar de toolbars beneden en kies rechtse muis
- Eigenschappen
- Toolbars
- New Toolbars

Voeg daar een map toe waar de toepassingen in zitten dit je wilt hebben in
de toolbar.

Of bedoel je dit niet?