Lijst onlangs geopende items legen

R.

Lijst onlangs geopende items legen
Hallo,

Hoe kan ik de lijst met onlangs geopende items in het
menu start legen?

Ik kom er even niet uit ondanks windows help.
Alvast bedankt
R.
Huib

Re: Lijst onlangs geopende items legen

"R." <Fake@adress.nl> schreef in bericht
> [...]
>
> Hoe kan ik de lijst met onlangs geopende items in het menu start legen?
>
> Ik kom er even niet uit ondanks windows help.

Ik heb daar ooit ook nog naar gezocht maar dan gestopt.
Waarom leegmaken, het laatste dat je gebruikt hebt komt er toch altijd in en
is zo een roulement.
Heb jij een specifieke reden ?

Groeten
Huib

R.

Re: Lijst onlangs geopende items legen

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

> Ik heb daar ooit ook nog naar gezocht maar dan gestopt.
> Waarom leegmaken, het laatste dat je gebruikt hebt komt er toch altijd in

Ja
Daar staan enkele items in die ik daaruit verwijderd wil hebben aangezien
mijn kinderen ook mijn pc gebruiken.
Ik dacht eerst re-muisklik op het menu start en dat je dan de optie
onlangs geopende items verwijderen zou zien staan.
niet dus
Maar toch bedankt voor je reactie
R.

Leen

Re: Lijst onlangs geopende items legen
Ga naar het item in de lijst | Rechtse muis
Dan "Remove from the list" (maar dan in het nederlands.. heb alleen engels
op dit moment)

"R." <Fake@adress.nl> wrote in message
> [...]

> Hoe kan ik de lijst met onlangs geopende items in het menu start legen?
>
> Ik kom er even niet uit ondanks windows help.

Het klopt wat Leen zegt: rechtermuisknop en in het nederlands staat "uit
deze lijst verwijderen"

Groeten
Huib

GeeHaa

Re: Lijst onlangs geopende items legen
Huib was zeer hard aan het denken :
> [...]

> Ik heb daar ooit ook nog naar gezocht maar dan gestopt.
> Waarom leegmaken, het laatste dat je gebruikt hebt komt er toch altijd in en

rechts klikken op start, eigenschappen. aanpassen, wissen. :')

suc6.

--
Groet, Gerard.

geehaa@nospammmmmmmm@kpnplanet.nl

GeeHaa

Re: Lijst onlangs geopende items legen
Huib bracht volgend idée uit :
> [...]

> Ik heb daar ooit ook nog naar gezocht maar dan gestopt.
> Waarom leegmaken, het laatste dat je gebruikt hebt komt er toch altijd in en

Oeps.....
op verkeerde plaats gepost en in de vista groep...
:-Z

--
Groet, Gerard.

geehaa@nospammmmmmmm@kpnplanet.nl

ko

> [...]

> Ik dacht eerst re-muisklik op het menu start en dat je dan de optie
> onlangs geopende items verwijderen zou zien staan.

Als je rechts klikt op deze link en verkennen kiest , kun je in het volgende
scherm alles verwijderen wat je kwijt wilt.

Ko

Hans

Re: Lijst onlangs geopende items legen
In news:%23iwbqbEUIHA.4712@TK2MSFTNGP04.phx.gbl sprak
R. <Fake@adress.nl>
tot ons:
> [...]
>
> Hoe kan ik de lijst met onlangs geopende items in het
> menu start legen?
>
> Ik kom er even niet uit ondanks windows help.

Rechtklikken op de Start-knop > eigenschappen >
Menu Start > aanpassen > tabblad Geavanceerd >
bij Onlangs geopend klik op de knop Lijst wissen.
Als je de lijst niet meer terug wilt hebben : vinkje weg
halen bij Onlangs geopende bestanden in een lijst weergeven.

Succes , Hans.

QPC

Re: Lijst onlangs geopende items legen
"Hans" <h_colijnNO@SPAMhotmail.com> schreef in bericht
> [...]

> Als je de lijst niet meer terug wilt hebben : vinkje weg
> halen bij Onlangs geopende bestanden in een lijst weergeven.

Of veel makkelijker, klik met rechts op de map 'onlangs geopende items' en
kies dan 'lijst met recente items wissen'............