.msi file

El Patriota©

.msi file
Hallo,
ik moet een driver installeren voor een Motorola GSM die ik na veel moeite
heb gevonden.
Maar wat ik ook doe, hij weigerd te installeren omdat hij geen juist
programma kan vinden om het te openen.
Ik dacht met XP gewoon dubbel klikken en het was gebeurd, maar met Vista???
Ik heb al gegoogeld en zo, maar kom er niet uit.
Wat moet ik doen?
Op voorhand bedankt,
Geert.

Leen

Re: .msi file
Dan is het geen msi bestand, maar iets dat hernoemd is en de extensie msi
gekregen heeft. Daar lijkt het op.
Als een txt bestand oid hernoemt en de extensie exe of msi geeft, betekent
dat niet dat het plots een installatiebestand is geworden.

Wellicht kan de bron waar je het gevonden hebt een antwoord geven..

"El Patriota©" <TodoPorLaPatria(nospam)@zeelandnet.nl> wrote in message
> [...]
> Vista???
> Ik heb al gegoogeld en zo, maar kom er niet uit.

El Patriota©

Re: .msi file

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> dat niet dat het plots een installatiebestand is geworden.
>
> Wellicht kan de bron waar je het gevonden hebt een antwoord geven..

Het is dus wel een .msi bestand.
Ik heb het even opgezocht en hier is de uitleg:
Windows Installer is een engine die gebruikt wordt om programma's te
installeren, verwijderen of te repareren op Windows besturingssystemen.
Voorheen was de naam van Windows Installer: Microsoft Installer. Windows
Installer bestanden hebben vaak de extensie .msi.
In XP kon ik dat gewoon installeren, vandaar......
Geert.

xblade

Re: .msi file
El Patriota© schreef:

> [...]

> Installer bestanden hebben vaak de extensie .msi.
> In XP kon ik dat gewoon installeren, vandaar......

Hoi,

Waar kan ik het heen mailen ?
Ik heb een tool waar je *.msi mee kunt install, die gebruik ik als ik
een Vista Unattended DVD maak.
Leen

Re: .msi file
> [...]
> Installer bestanden hebben vaak de extensie .msi.
> In XP kon ik dat gewoon installeren, vandaar......

Da's een uitleg van wat een msi bestand is (of iig geval, zou moeten zijn).
Ik zou zeggen, probeer het betreffende bestand eens uit te voeren op een pc
met XP....

El Patriota©

Re: .msi file

"xblade" <intel@dualcore.nl> schreef in bericht

> Hoi,
>
> Waar kan ik het heen mailen ?
> Ik heb een tool waar je *.msi mee kunt install, die gebruik ik als ik een
> Vista Unattended DVD maak.

Hallo,
(nospam) uit mijn mail adres halen en dat is het dan.
Op voorhand bedankt.
Geert.

xblade

Re: .msi file
El Patriota© schreef:

> "xblade" <intel@dualcore.nl> schreef in bericht

> Hallo,
> (nospam) uit mijn mail adres halen en dat is het dan.
> Op voorhand bedankt.
> Geert.

Als het goed is gegaan zit er wat in je mailbox

> Als het goed is gegaan zit er wat in je mailbox

Bedankt, je hebt ook mail.
Groetjes,
Geert.

El Patriota©

Re: .msi file

"El Patriota©" <TodoPorLaPatria(nospam)@zeelandnet.nl> schreef in bericht

> "xblade" <intel@dualcore.nl> schreef in bericht

> Bedankt, je hebt ook mail.
> Groetjes,
> Geert.

Het is opgelost.
Ik heb een herinstallatie gedaan en alles is voor de bakker.
Hoe het gekomen is weet ik niet.
Toch wel mooi die herstel dvd's!
Ben wel even bezig met het terugzetten van div. programma's, maar dat houd
me van de straat (lol).
Geert.