Het oproepen van een PPoint Presentatie vanuit web (Expl 7) met Vi

web_fam

Het oproepen van een PPoint Presentatie vanuit web (Expl 7) met Vi
Ik ben een probleem met Vista. Op mijn website staan een aantal
PP-presentaties (pps) die in een XP-versie direct geopend worden in de
viewer. Op mijn laptop met Vista lukt dat niet. Wel wordt PowerPoint geopend
+ het pps bestand, maar ik moet altijd handmatig de diapresentatie starten.
Voor alle duidelijkheid: de lokale versie van mijn website werkt wel goed.
Ik heb van alles al geprobeerd. Opslaan in andere extenties. Controle van de
koppeling met extenties/programma's onder Extra / Internetopties. Enz.
Vraag: Zijn er meer Vista gebruikers die deze problemen ook hebben of weet
men een oplossing?
Noot: deze vraag staat ook op het forum van PowerPoint.
xblade

Re: Het oproepen van een PPoint Presentatie vanuit web (Expl 7) metVi
web_fam schreef:
> [...]
> men een oplossing?
> Noot: deze vraag staat ook op het forum van PowerPoint.

Mogen we ook eens kieken op jou site ?
web_fam

Re: Het oproepen van een PPoint Presentatie vanuit web (Expl 7) me
Korte toevoeging door web_fam
De andere programma's waarmee gewerkt wordt = Frontpage 2003 en Micr Office
2007 (dus ook PP 2007)