Externe harde schijf wordt niet herkend door Vista

Andre Kleyn Hesselink

Externe harde schijf wordt niet herkend door Vista
Ik heb sinds een paar dagen een systeem die draait op Windows Vista Home
Premium, toen herkende hij de schijf wel.
Nu een paar dagen later krijg ik de melding dat het USB-apparaat niet wordt
herkend terwijl die dat gisteren gewoon nog wel deed.
Ik heb een Acer Aspire M1610, contact gehad met Acer maar bij hun was er
niets bekend over dit probleem.
Intussen heb ik ook de recovery uitgevoerd in de hoop dat dit het probleem
zou verhelpen maar helaas heeft dit niets geholpen.

Schakelaar

Re: Externe harde schijf wordt niet herkend door Vista
In article <0EB45D5D-74B7-457D-945B-AFFAC5FF3120@microsoft.com>,
AndreKleynHesselink@discussions.microsoft.com says...
> [...]
> Intussen heb ik ook de recovery uitgevoerd in de hoop dat dit het probleem
> zou verhelpen maar helaas heeft dit niets geholpen.

Ja, da's vervelend.
xblade

Schakelaar schreef:
> In article <0EB45D5D-74B7-457D-945B-AFFAC5FF3120@microsoft.com>,
> AndreKleynHesselink@discussions.microsoft.com says...

> Ja, da's vervelend.

Heb je de schijf op alle usb poorten getest en heb je ook eens een ander
apperaat aan 1 van de usb poorten gehangen.
Kan je hem ook eens testen op een andere PC met XP ? of kan je de schijf
ook uitbouwen en hang je hem eens aan een IDE kabel.

suc6
Joop

Re: Externe harde schijf wordt niet herkend door Vista
Driver downloaden van je moederbord externe drive.

"xblade" <intel@dualcore.nl> schreef in bericht

> [...]
> Kan je hem ook eens testen op een andere PC met XP ? of kan je de schijf
> ook uitbouwen en hang je hem eens aan een IDE kabel.

Andre Kleyn Hesselink

Re: Externe harde schijf wordt niet herkend door Vista
Ik heb hem idd op meerdere usb poorten aangesloten en ook dat werkt niet, en
op m'n andere pc met XP draait ie wel gewoon!