Installatie navigatie software met vista.

Els22

Installatie navigatie software met vista.
Om de software (Destinator)te kunnen installeren op mijn navigatiesysteem
(Packard Bell Compasseo 610) vanaf de pc kon ik bij Windows XP Activesync.
gebruiken dit werkt echter niet onder Vista.
Je wordt dan verwezen naar het programma Windows Mobile Aparaatcentrum maar
wat ik ook probeer mijn navigatiesysteem wordt niet herkend.
Onder apparatenbeheer wordt aangegeven dat het stuurprogramma van het
navigatiesysteem perfect werkt.

Denk zelf dat het probleem bij Windows Mobile Aparaatcentrum ligt maar weet
niet hoe dit op te lossen is .

Hoop op (simpel ) advies.

Groet,
Els
GJ.Oomens

Re: Installatie navigatie software met vista.

Deze versie? Ook niets?
http://www.microsoft.com/windowsmobi...icecenter.mspx

--
Gérard
Els22

Re: Installatie navigatie software met vista.
Hartelijk dank voor je reactie maar het is juist die software die het systeem
niet kan vinden.
Maar nu bedacht ik me kan ik naast de Vista die nu op de pc staat een stuk
vrij maken op mijn harde schijf en daar XP op zetten.
Harde schijf is 250 Gb en ik bezit de software Partition manager/

Els22 wrote:
> Hartelijk dank voor je reactie maar het is juist die software die het systeem
> niet kan vinden.

Maar is het ook die versie? 6.1?

> Maar nu bedacht ik me kan ik naast de Vista die nu op de pc staat een stuk
> vrij maken op mijn harde schijf en daar XP op zetten.
> Harde schijf is 250 Gb en ik bezit de software Partition manager/

Inderdaad dat is een mogelijkheid:
http://support.microsoft.com/kb/919529

--
Gérard
Els22

"GJ.Oomens" wrote:

> Maar is het ook die versie? 6.1?

> Inderdaad dat is een mogelijkheid:
> http://support.microsoft.com/kb/919529
>

> --
> Gérard

Els22

Re: Installatie navigatie software met vista.

"Els22" wrote: Maar is het ook die versie? 6.1?
Ja ik heb die op de pc staan
Heb je tweede advies uit geprint en moet ik nog bestuderen want zo'n held
ben ik nu ook weer niet.
Bedankt!!

Groet, Els