IE 7 werkbalk

Rijk

IE 7 werkbalk
Hallo Allemaal,
Ik heb een progje geïnstalleerd (Aurora passwordmanager) dat een extra
balkje in IE toevoegde.
Dat balkje werkte niet goed en beviel mij niet, ik heb toen in de verkenner
de map met het prog. geopend
en daar het bestandje (Aurora explorerbalk, of zoiets) verwijderd. So far,
so good, alles werkt naar behoren
en balkje is weg. Echter als ik Internet Explorer 7 open, en met rechts
ergens op de werkbalk klik, verschijnt er
een venster met een paar opties, zoals: menubalk, statusbalk, google enz. En
daar staat ook Aurora Pasword Manager tussen.
Zou het mogelijk zijn om dat nou ook nog ergens te verwijderen, in het
register of zo, of misschien met zo'n tweak-Vista prog?
Vast bedankt voor de reactie.
En goed computerjaar toegewenst.
Rijk

Re: IE 7 werkbalk
Rijk schreef op 31-12-2007 18:20:
> [...]
> Zou het mogelijk zijn om dat nou ook nog ergens te verwijderen, in het
> register of zo, of misschien met zo'n tweak-Vista prog?

In IE7 - extra - invoegtoepassingen beheren, dáár uitschakelen?

Rijk

Re: IE 7 werkbalk

> In IE7 - extra - invoegtoepassingen beheren, dáár uitschakelen?

Daar was ik nog niet eems opgekomen, en inderdaad daar heb ik het nu
uitgeschakeld.
Maar nu staat het nog "grijs" in dat venster (lekker belangrijk
natuurlijk), kan dat ook weg?
In het venster van invoegtoepassingen beheren staat in de kolom "bestand"
IEToolBar.dll
maar dat stond in dat bestand wat ik in eerste instantie heb verwijderd. Ik
moet ergens zijn
waar de tekst staat die in dat vensterje verschijnt.

Re: IE 7 werkbalk
Rijk schreef op 31-12-2007 19:12:

> [...]
> moet ergens zijn
> waar de tekst staat die in dat vensterje verschijnt.

In het register zoeken naar IEtoolbar.dll ?

Rijk

Re: IE 7 werkbalk

> In het register zoeken naar IEtoolbar.dll ?

Nee , kan het niet vinden, wel heel vaak "Aurora Password Manager" maar daar
duf ik niets aan te doen omdat ik niet weet wat het is.
Ik laat het zo, verder onbelangrijk.
Ik ben wel lastig maar heb nog een voor mij belangrijker vraag, zal deze
apart posten.
R.

xblade

Re: IE 7 werkbalk

> [...]
> Ik laat het zo, verder onbelangrijk.
> Ik ben wel lastig maar heb nog een voor mij belangrijker vraag, zal deze

Hallo,

Een kennis vanmij heeft een hulp proggie geschreven dat eigenlijk voor
XP is, maar deze werkt ook op Vista, en daar heeft hij 1 optie
inverwerkt om iets aan je toolbar te doen.
De download staat aan de rechterkant bij downloaden en drivers het
tooltje heet MR Relakz XP Tweaks en hoeft ook verder niet geinbstalleerd
te worden. Zie page http://start.waeluh.nl/
Verder kan je nog meer tweaks met het proggie doen.

Suc6
Rijk

Re: IE 7 werkbalk

"xblade" <intel@dualcore.nl> schreef in bericht

> [...]
> worden. Zie page http://start.waeluh.nl/
> Verder kan je nog meer tweaks met het proggie doen.

Bedankt, interessante site.
R.

Rijk

Re: IE 7 werkbalk

"Rijk" <zweerus@planet.nl> schreef in bericht
> [...]
> Zou het mogelijk zijn om dat nou ook nog ergens te verwijderen, in het
> register of zo, of misschien met zo'n tweak-Vista prog?

Ik heb in regedit gezocht naar "Aurora Password Manager" precies zoals het
in dat venstertje stond.
Dat komt heel vaak voor in het register, logisch want ik gebruik dat progje
nu, dus ik durf nergens aan te zitten.
Bij één vermelding had ik het vermoeden dat het iets met die werkbalk te
maken had, door wat er bij stond vermeld e.d.
Ik heb toen eerst een "1"achter Aurora Pasword Manager gezet, en bingo! In
het gewraakte venstertje stond Aurora Password Manager1.
Toen durfde ik die regel wel te verwijderen uit het register, en voila.
Lekker belangrijk he?
HAPPY NEWYEAR
Rijk

Re: IE 7 werkbalk
Rijk schreef op 1-1-2008 19:19:

> Toen durfde ik die regel wel te verwijderen uit het register, en voila.
> Lekker belangrijk he?
> HAPPY NEWYEAR
> Rijk

Hetzelfde, en *leuk* dat je de key gevonden hebt.
Misschien een tip voor een volgende keer dat je iets in het register
zoekt: dat gaat snel met RegSearch. Gezochte string intypen, een tiental
seconden wachten en je krijgt een compleet overzicht van alle keys die
voldoen aan de zoekterm.
[http://www.billsway.com/vbspage/vbsfiles/RegSrch.zip].

Rijk

Re: IE 7 werkbalk

> [...]
> zoekt: dat gaat snel met RegSearch. Gezochte string intypen, een tiental
> seconden wachten en je krijgt een compleet overzicht van alle keys die

Me**** uitgeprobeerd, inderdaad het vergemakkelijkt het zoeken en bovendien
is het overzicht \
natuurlijk heel handig om te zoeken en te vergelijken.
thanx
R.