internet explorer loopt vast

Corle@ne

internet explorer loopt vast
Ik gebruik Vista home premium, met een intern geheugen van 2 GB. Wanneer ik
internet explorer opstart kan het goed zijn dat deze vast loopt bij het
doorklikken van een volgende pagina of naar een nieuwe pagina. Soms kunnen
het het meerdere url's zijn, maar toch loopt explorer na een paar pagina's
vast. Wie heeft het zelfde probleem gehad of weet een goede oplossing.
Alvast hartelijk dank

Jo Engelen

Re: internet explorer loopt vast
Ikzelf had hetzelfde probleem.
Als ik me goed herrinner heb ik de volgende progs. geinstalleerd :
MSXML 4.0 SP2 (kb941833) van Microsoft
en : Adobe Shockwave Player (van Adobe).
Welke van de 2 de goeie was weet ik niet, maar ik was wel van het crashen
van IE af.
Succes.

"Corle@ne" <cvthiel@@home.nl> schreef in bericht
news:86e37$47790bfa$541bba59$12416@cache2.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]
> het het meerdere url's zijn, maar toch loopt explorer na een paar pagina's
> vast. Wie heeft het zelfde probleem gehad of weet een goede oplossing.

Corle@ne

Re: internet explorer loopt vast
Ik ben begonnen met het downloaden van Adobe Shockwave, want volgens mij is
die MSXML enz niet voor vista. Door deze download is het volgens mij
opgelost. Is niet meer vast gelopen. Bedankt. Mocht het niet over zijn meld
ik me weer.

Jo Engelen" <jo.engelen@home.nl> schreef in bericht
news:bf352$47790df7$541d1c1d$4135@cache5.tilbu1.nb .home.nl...
> [...]
> en : Adobe Shockwave Player (van Adobe).
> Welke van de 2 de goeie was weet ik niet, maar ik was wel van het crashen

Het probleem is niet opgelost. Weet iemand een beter idee?

"Corle@ne" <cvthiel@@home.nl> schreef in bericht
news:cd3c$477a2e74$541bba59$15719@cache6.tilbu1.nb .home.nl...

Corle@ne schreef op 2-1-2008 14:01:
> Het probleem is niet opgelost. Weet iemand een beter idee?
>

> "Corle@ne" <cvthiel@@home.nl> schreef in bericht
> news:cd3c$477a2e74$541bba59$15719@cache6.tilbu1.nb .home.nl...

Ach, beter ..... in ieder geval een andere aanpak:
Start IE7 zonder invoegtoepassingen (Start, typ in 'zoek'vak
iexplore -extoff <enter>)
en kijk of je dan ook vastlopers krijgt. Zo ja, dan heb je een brakke
invoegtoepassing geinstalleerd staan.
Via extra - 'invoegtoepassingen beheren' kun je die dan stuk voor stuk
uitschakelen om de boosdoener op te sporen.

Re: internet explorer loopt vast

In IE, ga naar Extra > Invoegtoepassingen beheren > Invoegtoepassingen
in- of uit schakelen.
Schakel hier alle add-ons die actief zijn in IE uit en kijk of je nu
van het probleem af bent.
Daarna kun je ze één voor één weer inschakelen, totdat je de boosdoener
gevonden hebt.

MS MVP Windows shell/user

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Corle@ne

Re: internet explorer loopt vast
news:mn.143e7d81d67eaac1.72151@wilgeenmail.invalid ...

> [...]
> het probleem af bent.
> Daarna kun je ze één voor één weer inschakelen, totdat je de boosdoener

Ik heb jullie goede raad opgevolgd en tot nu toe geen vastloper gehad. Ik
heb enkele toepassingen uitgeschakeld:
Skype add-on (mastermind)
Epson Toolbandkicker
Epson Web to page.
Heel hartelijk aan jullie beiden

Liezz

Re: internet explorer loopt vast
Ik had ook last van dat internetexplorer vastliep, continue. Ik dacht dat
het misschien kwam door het antivirusprogramma dat ik onlangs geïnstalleerd
had. Een andere erop gezet maar probleem niet opgelost. Toen ben ik er dus
gaan denken wat voor andere programma's ik nog mee nieuw had. Skype!
Dit vastlopen bleek door het programma skype te komen. Deze er nu maar
geheel afgehaald.
Er schijnt een andere versie te zijn waar het niet mee schijnt te gebeuren
maar dat laat ik even afwachten aan reacties op internet of dat inderdaad zo
is.

groeten