vista servicepack 1 en printen

r. deijmann

vista servicepack 1 en printen
Hallo, ik heb van de week servicepack 1 van Windows Vista geinstalleerd maar
nu kan ik niet meer printen, zonder servicepack werkte het perfect.
Ik krijg een melding dat er een geheugenprobleem zou zijn.....
Ik heb 3 gb intern geheugen dus dat zou toch wel voldoende zijn?
Mij printer is een Epson R 300.
Ik heb de drivers verwijderd en de nieuwste geinstalleerd maar het probleem
blijft hezelfde.
De printer wordt wel herkend door Vista dus het ligt niet aan de USB 2
kabel.

Ik wil een printscreen op deze pagina zetten, dit kan niet dus stuur ik deze
mee als bijlage.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt alvast,
Rob.

QPC

Re: vista servicepack 1 en printen
"r. deijmann" <deijmann@versatel.nl> schreef in bericht
news:4778ba27$0$2589$6c4159fb@tele2news.tweaknews. nl...
> [...]
> kabel.
>
> Ik wil een printscreen op deze pagina zetten, dit kan niet dus stuur ik

....... en toch zou ik eens een andere kabel proberen........

Hans Schuts

Op Mon, 31 Dec 2007 12:07:15 +0100, "QPC" <qpc@xs4all.nl> schreef:

>...... en toch zou ik eens een andere kabel proberen........

Natuurlijk, het aanbrengen van een servicepack vernielt je usb-kabel
en vervolgens heb je een draadloze verbinding met je printer, want
Vista herkent de printer immers nog steeds? Zucht....

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hans Schuts

Re: vista servicepack 1 en printen
Op Mon, 31 Dec 2007 10:44:27 +0100, "r. deijmann"
> [...]

>kabel.
>
>Ik wil een printscreen op deze pagina zetten, dit kan niet dus stuur ik deze

Heb je al geprobeerd het SP weer te verwijderen om te zien of je dan
wel kunt printen?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
r. deijmann

Re: vista servicepack 1 en printen
Hoera! mijn probleem is opgelost.
Ik heb via veilige modus (F8) opgestart en toen kon ik wel bij Programma's
en onderdelen de SP1 update zien staan.
Deze heb ik verwijderd, nu is wel SP1 van mijn PC maar ik kan tenminste weer
printen.
Hartelijk dank voor die mensen die hebben meegedacht.
Rob.
> [...]

> en vervolgens heb je een draadloze verbinding met je printer, want
> Vista herkent de printer immers nog steeds? Zucht....

Wat ben je toch een ontzettende simpele ziel........

Nog nooit meegemaakt dat een USB-kabel of USB-poort stuk kan gaan??????
Misschien gebrek aan ervaring van jouw kant.......
Het apparaat 'herkennen' en TOCH niet goed kunnen werken, ja dat kan ECHT
aan een defecte USB-kabel (of poort) liggen......