vista registreren lukt niet

Ton

vista registreren lukt niet
Hallo,

Heb net een nieuwe pc met vista al geistalleerd, alleen nog even
registreren.
Dat lukt niet omdat mijn browser (firefox) het niet ondersteunt, of ik even
IE7 wil installeren.
Bij het online oc kom ik ook niet verder.

Uw verzoek kan op dit moment niet worden voltooid
Het productregistratieproces van Windows Vista wordt niet ondersteund door
de huidige versie van uw browser.

Voor hulp gaat u naar ons online ondersteuningscentrum, of u klikt opnieuw
op de productregistratiekoppeling, maar nu in Internet Explorer 7.

Een ander probleempje is dat ik via wmp geen internet-radio kan afspelen,
heeft mss ook IE7 te maken?

Gr. Ton

~PC-freakİ~

Re: vista registreren lukt niet
Op Sun, 30 Dec 2007 13:08:31 +0100, schreef "Ton"
<a.mauritsZONDER@DITorange.nl> het volgende.

> [...]
>op de productregistratiekoppeling, maar nu in Internet Explorer 7.
>
>Een ander probleempje is dat ik via wmp geen internet-radio kan afspelen,

IE7 staat er standaard op, dus ik zie het probleem niet.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
victor

Re: vista registreren lukt niet
"Ton" <a.mauritsZONDER@DITorange.nl> schreef in
microsoft.public.nl.windows.vista:

> Hallo,
>
> Heb net een nieuwe pc met vista al geistalleerd, alleen nog even
> registreren.

Waarom zou je registreren?

> Dat lukt niet omdat mijn browser (firefox) het niet ondersteunt, of ik
> even IE7 wil installeren.

Uh, IE7 wordt toch standaard met Vista meegeleverd?

> [...]
> Explorer 7.
>

> Een ander probleempje is dat ik via wmp geen internet-radio kan

Met de sidebar kun je een internetradiootje downloaden.

--
mvg, victor
Ton

Re: vista registreren lukt niet

"victor" <victor@torvic.xs4all.nl> schreef in bericht
> [...]

> Waarom zou je registreren?

> Uh, IE7 wordt toch standaard met Vista meegeleverd?

> Met de sidebar kun je een internetradiootje downloaden.

Sidebar is gelukt
Dank je victor