Gebruikersaccount is beschadigd

J.W.

Gebruikersaccount is beschadigd
Ik gebruik nu al enige tijd Windows Vista Home Premium en heb er nog geen
enkel probleem mee gehad. Tot vandaag, want toen ik wilde inloggen in mijn
account, kreeg ik een tijdelijk profiel/tijdelijke account, omdat er
waarschijnlijk iets mis of beschadigd is met mijn profiel. Ook meldde de
computer dat ik er eens mijn logboeken op moest nakijken. Dat heb ik gedaan,
en ik heb ook enige foutmeldingen gevonden, maar geen enkele die mij meer
duidelijkheid verschaft. Ik ben niet echt extreem kundig in de
computerwereld, maar ik wil toch proberen dit probleem met wat hulp zelf op
te lossen.
Met de andere profielen op de computer is niets aan de hand.

Kan iemand mij helpen, want ik heb echt geen idee wat ik moet doen om dit op
te lossen, en ik wil toch wel graag mijn eigen profiel terug en (wat er
hopelijk nog van over is) mijn bestanden.

Met vriendelijke groet.

Re: Gebruikersaccount is beschadigd
J.W. schreef op 29-12-2007 18:39:
> [...]
> te lossen, en ik wil toch wel graag mijn eigen profiel terug en (wat er
> hopelijk nog van over is) mijn bestanden.

Deze procedures volgen:
http://windowshelp.microsoft.com/Win...2001e1033.mspx