HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.

zeelt

HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.
Ik heb contact genomen met HP, maar die kunnen mij geen DVD leveren met de
Vista die op mijn PC staat.
De software is geinstalleerd en er is een herstel partitie aangemaakt.
Hp installeert een hele troep die ik niet moet (wil) hebben op mijn PC.
Ik wil een opstartbare DVD met mijn besturingssysteem, wat kan ik doen?
PetervB

Re: HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.

"zeelt" <zeelt@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Hp installeert een hele troep die ik niet moet (wil) hebben op mijn PC.
> Ik wil een opstartbare DVD met mijn besturingssysteem, wat kan ik doen?

Vista kopen???
vr gr Peter

QPC

> [...]
> Hp installeert een hele troep die ik niet moet (wil) hebben op mijn PC.
> Ik wil een opstartbare DVD met mijn besturingssysteem, wat kan ik doen?

Er blijft niets anders voor je over dan een nieuwe (OEM) versie te kopen.
HP levert dus alleen maar een speciale licentie welke als Pre-install op de
harde schijf gezet wordt.
Door het niet leveren van een originele (OEM-DVD, sparen ze daar behoorlijk
wat geld op uit, maar de klant krijgt dus het soort problemen als jij
schetst.... Dat zeggen ze er uiteraard niet bij..... Voor mij is dit 1 van
de (vele) redenen waarom ik dus nimmer een HP, DELL of ander 'groot' merk pc
zou kopen......

Masterman

> [...]

> waarom ik dus nimmer een HP, DELL of ander 'groot' merk pc zou kopen......

Niet beter te weten levert Dell, wel de schijven er bij heb er nu drie staan
hier, met alles er bij geleverd.
Maar inderdaad er zijn veel merken die dit niet doen.

--
Nico

De Aubergine

Re: HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.
Masterman a écrit

mail je mijn maar

--
aubergine1.no-ip.info
port 21

Masterman

Re: HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.
> Masterman a écrit
>>>

> mail je mijn maar

Verklaar U nader.?????

--
Nico

De Aubergine

Re: HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.
Masterman a écrit

> Verklaar U nader.?????

mail je maar

--
aubergine1.no-ip.info
port 21

~PC-freak©~

Re: HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.
Op Sat, 29 Dec 2007 07:27:00 -0800, schreef zeelt
<zeelt@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>Hp installeert een hele troep die ik niet moet (wil) hebben op mijn PC.
>Ik wil een opstartbare DVD met mijn besturingssysteem, wat kan ik doen?

Laat dit nu net mede de reden zijn waarom ik geen merk-PC koop.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Huib

> [...]

> Hp installeert een hele troep die ik niet moet (wil) hebben op mijn PC.
> Ik wil een opstartbare DVD met mijn besturingssysteem, wat kan ik doen?

Hallo,
Ik heb ook een HP-labtop en er werd geen CD bijgeleverd en er staat
inderdaad wel een recovery-partie op.

Ik kan moeilijk geloven dat HP je zo een antwoord gegeven heeft...

Uiteraard moet je een CD-back-up hebben maar die moet je zelf aanmaken via
de herstelmanager / advanced opties / herstelschijf aanmaken ...
Het best is om een DVD bij de hand te hebben anders heb je een 10-tal CD's
nodig.

Groeten
Huib

Heidi Faul

Re: HP PC met vista Premium zonder installatie DVD.
"~PC-freak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> Op Sat, 29 Dec 2007 07:27:00 -0800, schreef zeelt
> <zeelt@discussions.microsoft.com> het volgende.

selber en opstart-DVD anmaken. En bei HP ist een Recovery dabei. Heidi