Vista blijft hangen in afmeldscherm.

Grigory

Vista blijft hangen in afmeldscherm.
Na installatie van een bluetooth stick van trust wilde ik mijn laptop
afsluiten, maar vista blijft hangen in het afmeld scherm.
Na een minuut of 10 gaat die in de slaapstand, wanneer ik de laptop weer
aanzet komt het afmeld scherm met draaiende cirkel weer te voorschijn.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem zodat ik de laptop weer
normaal kan gebruiken. Ik gebruik vista home premium op een Toshiba
laptop van een 5mnd oud.
mvg Grigory
Wim Hekken ;-)

Re: Vista blijft hangen in afmeldscherm.
Grigory schreef:
> [...]
> Wie heeft een oplossing voor dit probleem zodat ik de laptop weer
> normaal kan gebruiken. Ik gebruik vista home premium op een Toshiba

Helpt het als je de Bluetooth stick verwijdert, _voordat_ je afsluit?
Zo ja, dan zijn er problemen met de stick/drivers
--

Wim Hekken ;-)
Grigory

Wim Hekken ;-) schreef:

> Helpt het als je de Bluetooth stick verwijdert, _voordat_ je afsluit?
> Zo ja, dan zijn er problemen met de stick/drivers

Ik heb eerst de stick verwijderd en daarna af proberen te sluiten,
gevolg het blijven hangen in het afmeld scherm.Zet ik de computer uit en
daarna weer aan dan gaat die weer verder met het afmeld scherm.
Wim bedankt voor je reactie.
QPC

> [...]

> het blijven hangen in het afmeld scherm.Zet ik de computer uit en daarna
> weer aan dan gaat die weer verder met het afmeld scherm.

Trust staat bekend om hun (ZEER) slechte kwaliteit van vooral de software cq
drivers, dus zou het mij ook in het geheel niet verbazen dat ook in dit
geval de Trust software de problemen veroorzaakt. De-installeer eens de
software van trust en kijk eens of dan alles weer als van ouds werkt.
Als je de gelegenheid hebt, breng dan die Trust stick terug en neem er een
van een beter merk. Onderandere Belkin maakt goede BT-sticks voor een
redelijke prijs.

Grigory

QPC schreef:

> [...]
> Als je de gelegenheid hebt, breng dan die Trust stick terug en neem er
> een van een beter merk. Onderandere Belkin maakt goede BT-sticks voor

QPC ik zou graag de trust drivers deinstalleren want ik geloof wel dat
die de oorzaak zijn, maar hoe zou ik niet weten ,want ik heb alleen maar
een afmeldscherm tot mijn beschikking wat steeds weer terugkomt als ik
de laptop aandoe.
QPC

Re: Vista blijft hangen in afmeldscherm.
"Grigory" <foppeplusbon@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]
> een afmeldscherm tot mijn beschikking wat steeds weer terugkomt als ik de

Stop een Vista DVD in de notebook en start daar van af.
In het installatie menu van de DVD kom je de optie tegen om Vista te
herstellen/repareren.
Kies dan voor systeemherstel en kies een herstelpunt van VOOR de installatie
van de Trust drivers.
Nu zou het weer goed moeten werken.

Grigory

QPC schreef:
> [...]

> herstellen/repareren.
> Kies dan voor systeemherstel en kies een herstelpunt van VOOR de

Ik heb alleen maar een recovery cd deze had ik ook al geprobeerd maar de
pc blijft bezig met afmelden.
Ik heb inmiddels als volgt kunnen oplossen accu laptop helemaal leeg,
dan pc weer aan de stroom zetten dan naar de biossettup(voor dat het
afmeld scherm verschijnt) in de bios iets on belangrijks veranderen
veranderen, daarna vraagt de pc of windows opnieuw wil opstarten of de
vorige sessie voortzetten.
Opnieuw opstarten uiteraard en dan naar systeemherstel en het probleem
is opgelost. QPC bedankt voor je reacties en een goede j.w.