Vraagje

Bertje

Vraagje
Draait er iemand Vista Ultimate 32bit met 4GB Ram
en wat zijn de bevindingen met betrekking geheugen.

--
Gr.
Bertje

~PC-freakİ~

Re: Vraagje
Op Sat, 29 Dec 2007 10:19:45 +0100, schreef Bertje
<bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> het volgende.

>Draait er iemand Vista Ultimate 32bit met 4GB Ram
>en wat zijn de bevindingen met betrekking geheugen.

Dat lijkt mij onderhand wel duidelijk ;-)

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Bertje

Re: Vraagje
> Op Sat, 29 Dec 2007 10:19:45 +0100, schreef Bertje
> <bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> het volgende.

> Dat lijkt mij onderhand wel duidelijk ;-)

Dat die maar 3GB weergeeft is duidelijk
ik vraag of er problemen zijn met 4GB..

--
Gr.
Bertje

~PC-freakİ~

Re: Vraagje
Op Sat, 29 Dec 2007 10:25:20 +0100, schreef Bertje
<bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> het volgende.

>Dat die maar 3GB weergeeft is duidelijk
>ik vraag of er problemen zijn met 4GB..

Ik meen van niet, alleen schijnt het installeren van Vista met 4 GB op
sommige systemen af&toe een probleem te zijn, de oplossing is
installeren met 2 GB en na de install die 2 GB terugplaatsen.

> [...]

> sommige systemen af&toe een probleem te zijn, de oplossing is
> installeren met 2 GB en na de install die 2 GB terugplaatsen.

Nou.. ik vista instaleert met 3GB en geen enkel probleem..
Heb nu nog 1GB in de kast liggen maar voor ik het erbij prik
wou ik hier in de groep vragen of er users zijn die problemen
hebben met Software of drivers e.c.t.

--
Gr.
Bertje

Wim Hekken ;-)

Re: Vraagje
Bertje schreef:

> Dat die maar 3GB weergeeft is duidelijk
> ik vraag of er problemen zijn met 4GB..

Je videokaart vraagt bijvoorbeeld ook om adressen voor het
geheugenbeheer. (Tot wel 512 MB en meer)
Maar misschien wordt er ooit wel een stoplap voor gemaakt om Windows
geheugen in pagina's van b.v. 4GB te laten werken. In verleden hebben ze
deze truc ook moeten toepassen bij het verschijnen van de 80286 processor.
--

Wim Hekken ;-)
Bertje

Re: Vraagje

> [...]
> in pagina's van b.v. 4GB te laten werken. In verleden hebben ze deze truc ook
> moeten toepassen bij het verschijnen van de 80286 processor.

Mmmmm... ik denk dat ik dadelijk de 1GB eens erbij zet en kijk
wat er voor problemen zijn of dat het gewoon werkt..

--
Gr.
Bertje

Harry

Re: Vraagje

"Bertje" <bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> wrote in message

> Mmmmm... ik denk dat ik dadelijk de 1GB eens erbij zet en kijk
> wat er voor problemen zijn of dat het gewoon werkt..

> [...]

Met 32 bit Vista kan je geen 4 GB gebruiken, 3GB is het maximum, niet doen
dus. Dit onderwerp is reeds verschillende malen uitgebreid behandeld.

> [...]

> Met 32 bit Vista kan je geen 4 GB gebruiken, 3GB is het maximum, niet doen
> dus. Dit onderwerp is reeds verschillende malen uitgebreid behandeld.

Nou... ik heb nu toch 4GB in de 32 bit vista...
Eens kijken waar het ship strand..

--
Gr.
Bertje

Bird

Re: Vraagje
On Sat, 29 Dec 2007 11:29:18 +0100, "Harry" <harry@home.nl> wrote:

>Met 32 bit Vista kan je geen 4 GB gebruiken, 3GB is het maximum, niet doen
>dus. Dit onderwerp is reeds verschillende malen uitgebreid behandeld.

Goh.... laat het hier nu gewoon probleemloos draaien.

Gr,
Arne Vogel.