bevestigen

pallieter

bevestigen
In Windows Vista Ultimate 64 Bit krijg je telkens een scherm om een
bewerking of handeling te bevestigen , zelfs om een bestand te kopieren naar
een andere schijf. Weet iemand hoe dit uit te schakelen in 't register.
dank voor uw hulp

Re: bevestigen
pallieter schreef op 28-12-2007 20:05:
> [...]
> een andere schijf. Weet iemand hoe dit uit te schakelen in 't register.

http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/
'quiet mode'

Bertje

Re: bevestigen
> [...]
> of handeling te bevestigen , zelfs om een bestand te kopieren naar een andere
> schijf. Weet iemand hoe dit uit te schakelen in 't register.

Dit hoef niet in het register....

Configuratie - Gebruikers - gebruikersaccountbeheer
en dan de UAC uitzetten...

--
Gr.
Bertje

Re: bevestigen
Bertje schreef op 28-12-2007 20:15:

> Dit hoef niet in het register....
>
> Configuratie - Gebruikers - gebruikersaccountbeheer
> en dan de UAC uitzetten...

Da's wel erg rigoureus .... de Quiet Mode van TweakUAC laat UAC aan,
maar onderdrukt irritante meldingen.

Bertje

Re: bevestigen

> Da's wel erg rigoureus .... de Quiet Mode van TweakUAC laat UAC aan, maar
> onderdrukt irritante meldingen.

Ik houd niet zo van de tweakprogjes....

--
Gr.
Bertje

Leen

Re: bevestigen
Wat heeft "aan" voor zin als je 'm toch niet ziet?
Qua rigoureuziteit zit er geen verschil in, want da's nou net de bedoeling
van UAC, dat je zelf de accoord actie geeft.
"geen irritante meldingen" houdt in dat je zelf geen accoord hoeft te geven,
maar dat dat automatisch gebeurd.
Ergo, het is naar mijn mening hetzelfde als uitzetten.

"karelV" <karelV@degroeten.local> wrote in message

> Da's wel erg rigoureus .... de Quiet Mode van TweakUAC laat UAC aan, maar
> onderdrukt irritante meldingen.

Mamamegs

Re: bevestigen
Leen explained on 28-12-2007 :
> [...]
> geven, maar dat dat automatisch gebeurd.
> Ergo, het is naar mijn mening hetzelfde als uitzetten.

Is niet waar, als UAC ingeschakeld staat heb je nog wel steeds de
beveiligingsopties ervan, zoals de 'protected mode' van IE en het
werken
onder een 'standard account'.
Ergo, niet hetzelfde dus!

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Re: bevestigen
Leen schreef op 28-12-2007 21:27:
> [...]
> geven, maar dat dat automatisch gebeurd.
> Ergo, het is naar mijn mening hetzelfde als uitzetten.

Dan moet je je mening maar herzien, want dat is het echt niet.
http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/

Hans Schuts

Re: bevestigen
Op Fri, 28 Dec 2007 20:47:58 +0100, karelV <karelV@degroeten.local>
schreef:

>Da's wel erg rigoureus .... de Quiet Mode van TweakUAC laat UAC aan,
>maar onderdrukt irritante meldingen.

en doet daarmee in feite hetzelfde: UAC buiten spel zetten. Er wordt
nu voor je bevestigd dat je iets wilt toelaten, zonder dat je het
merkt. Je legt als het ware de sleutel onder de deurmat en wijst
inbrekers hierop met een briefje op de voordeur.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Wim Hekken ;-)

Re: bevestigen
karelV schreef:

> http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/
> 'quiet mode'

Het beveiligingscentrum begint dan _me****_ te kwaken, dat dit onveilig
is :-) en vraagt of je het probleem wilt oplossen.
--

Wim Hekken ;-)