pagina verzenden

Rijk

pagina verzenden
Hallo Allemaal,
Ik wilde net een pagina uit de Telegraaf via email verzenden, ik heb dit
vaker zonder problemen gedaan. Nu kreeg ik echter een venstertje te zien
waar ik een
gebruikersnaam en een wachtwoord moest invullen. Bij de verdere pogingen
kreeg ik dat venstertje niet maar wel de melding : Fatal Login Error. hr =
80041505, f = 5. Ik kan met Google wel iets vinden over deze melding maar
geen oplossing. Kan het iets met invoegtoepassingen te maken hebben?
Ik gebruik Vista en IE 7.0

Vast bedankt
Rijk

GJ.Oomens

Re: pagina verzenden
Rijk wrote:
> [...]
> 80041505, f = 5. Ik kan met Google wel iets vinden over deze melding maar
> geen oplossing. Kan het iets met invoegtoepassingen te maken hebben?

Windows Live Hotmail ? Als standaard instellen?
http://www.winhelponline.com/article...ows-Vista.html

Verschil?

Of wat voor account/programma gebruik je om die post te verzenden?

--
Gérard
Rijk

Re: pagina verzenden

"GJ.Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht
news:be5f0$477444b5$9163a566$31563@news2.tudelft.n l...

> [...]
>
> Verschil?
>
> Of wat voor account/programma gebruik je om die post te verzenden?

Windows mail is het standaard email-programma, dus ik ga er vanuit dat die
pagina, als het wel lukt, met dát prog. verstuurd wordt.
R.

Rijk

Re: pagina verzenden

"Rijk" <zweerusnospam@planet.nl> schreef in bericht

> [...]

> Windows mail is het standaard email-programma, dus ik ga er vanuit dat die
> pagina, als het wel lukt, met dát prog. verstuurd wordt.

In het venstertje staat: Server. Loginnet.Passport.com op Microsoft
Passport.
Er moet een gebruikersnaam en een wachtwoord ingevuld worden.
Ik heb al mijn gegevens om in te loggen bij de Telegraaf ingevuld en mijn
Windows Live ID gegevens, maar tevergeefs.
R.

Rijk

Re: pagina verzenden

"Rijk" <zweerus@planet.nl> schreef in bericht
> [...]
> 80041505, f = 5. Ik kan met Google wel iets vinden over deze melding maar
> geen oplossing. Kan het iets met invoegtoepassingen te maken hebben?

Gérard,
Het had inderdaad te maken met de instellingen van het mailprogramma. Ik
ging er vanuit dat windows mail gebruikt werd voor het verzenden van die
pagina omdat het als standaard mail-prog. stond ingesteld. Echter het
"Mail-to protocol" stond niet aangevinkt bij "standaardprogramma's
instellen".
Nadat ik dat gedaan had werkte het weer.
gr.
Rijk