Easy Transfer insallatie

Linda

Easy Transfer insallatie
Hallo,

Ik heb gisteren een Easy Transfer- kabel gekocht omdat ik dringend alles van
de ene computer op de andere moet kunnen overzetten om van mijn oude computer
een Nieuwjaarscadeautje te kunnen maken.
In de winkel vertelde men mij al dat de installatie problemen kon opleveren
en daarom verwezen ze me naar de Belkin-website, waar ik een 'asssistent' kon
downloaden. Dat heb ik gedaan, alsook Filemover. Maar mijn computer herkent
de kabel niet en er wordt niets opgestart. Het bestand tfrcable_x86 start
wel, maar stopt daar waar hij volgens de handleiding zou moeten beginnen
zoeken naar een driver. Ik heb de kabel ook al manueel als hardware
geïnstalleerd, maar nog altijd niks. De CD-Rom geeft de melding "De
Windwos-software voor de overdrachtskabel kan niet worden geïnstalleerd op
deze computer omdat dit installatieprogramma de taal van het
besturingssysteem niet ondersteunt". De tijd begint te dringen. Kan iemand
mij helpen?
--
Groetjes, Linda.
johan

Re: Easy Transfer insallatie

"Linda" <Linda@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> deze computer omdat dit installatieprogramma de taal van het
> besturingssysteem niet ondersteunt". De tijd begint te dringen. Kan iemand

zoals iedereen dat doet: kopieren op CD-RW of DVD-RW

Linda

Re: Easy Transfer insallatie
Alleen jammer dan dat ik die Easy Transfer heb gekocht, net om die lange
kopieertijd te vermijden.
--
Groetjes, Linda.

"johan" wrote:

> "Linda" <Linda@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> zoals iedereen dat doet: kopieren op CD-RW of DVD-RW

paduy

> [...]

> deze computer omdat dit installatieprogramma de taal van het
> besturingssysteem niet ondersteunt". De tijd begint te dringen. Kan iemand

Kun je ze niet in een netwerkje leggen en zo alles verhuizen??

Linda

Re: Easy Transfer insallatie
Ik ben het nu in stukken aan het doen via een USB-stick van 4 Giga en dat
schijnt aardig te lukken. Heb veel te snel voor de schijnbaar makkelijkste
oplossing gekozen.
--
Groetjes, Linda.