servicepack1

Keesie

servicepack1
goede morgen allemaal.

dit bericht gelezen heeft er al iemand ervaring met deze beta of kunnen we
beter nog wat wachten?

Kees

Vista SP1 beschikbaar

Gepubliceerd op donderdag 13 december 2007

Het eerste Service Pack voor Windows Vista is als beta - legaal - te
downloaden

Hans Schuts

Re: servicepack1
Op Wed, 26 Dec 2007 11:18:23 +0100, "Keesie" <keesie162000@yahoo.com>
schreef:

>dit bericht gelezen heeft er al iemand ervaring met deze beta of kunnen we
>beter nog wat wachten?

Als je RC1 bedoelt, die heb ik inmiddels in gebruik sinds hij
beschikbaar kwam en tot nu toe zonder problemen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Rob

Re: servicepack1

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Als je RC1 bedoelt, die heb ik inmiddels in gebruik sinds hij
> beschikbaar kwam en tot nu toe zonder problemen.
> --

En wat zijn je bevindingen tot op heden?

Rob

Harry

Re: servicepack1

"Keesie" <keesie162000@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Gepubliceerd op donderdag 13 december 2007
>
> Het eerste Service Pack voor Windows Vista is als beta - legaal - te

De final version (Engels) komt in januari 2007. Het dl van de beta versie is
niet meer mogelijk.
Harry

Jan Besar

Re: servicepack1
Op Wed, 26 Dec 2007 12:50:32 +0100, "Harry" <harry@home.nl> schreef:

>"Keesie" <keesie162000@yahoo.com> wrote in message

>De final version (Engels) komt in januari 2007. Het dl van de beta versie is
>niet meer mogelijk.
>Harry

Ik denk van niet Harry! :-)

--

Selamat Natal dan Tahun baru!
Mark Veldhuis

Re: servicepack1
Hoi,

After serious thinking Harry wrote :

> De final version (Engels) komt in januari 2007. Het dl van de beta versie is
> niet meer mogelijk.

Je verkondigt onwaarheden....
De final komt in het eerste kwartaal van 2008, als alles volgens
planning gaat.
En het downloaden van de Release Candidate is nog wel mogelijk.

Mark Veldhuis.

Hans Schuts

Re: servicepack1
Op Wed, 26 Dec 2007 12:48:54 +0100, "Rob" <Rob@xs2all.nl> schreef:

>En wat zijn je bevindingen tot op heden?

Dat schreef ik toch al? Tot nu toe geen problemen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hans Schuts

Re: servicepack1

>De final version (Engels) komt in januari 2007. Het dl van de beta versie is
>niet meer mogelijk.

misschien moet je eens beter op de kalender kijken of er flink wat
blaadjes vanaf scheuren. We leven inmiddels al in _december_ 2007. Je
zit dus onzin te verkondigen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Harry

Re: servicepack1

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> wrote in message

> [...]

> misschien moet je eens beter op de kalender kijken of er flink wat
> blaadjes vanaf scheuren. We leven inmiddels al in _december_ 2007. Je

Helaas maak ik wel eens een foutje, net als ieder ander gewoon mens (ben een
daagje ouder dan de meeste op dit forum en heb helaas slechte ogen). Mijn
welgemeende verontschulgigingen als ik met deze "onzin" je nachtrust
verstoord heb.

> Dat schreef ik toch al? Tot nu toe geen problemen.
> --
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Hans Schuts
> nieuwsAThschutsPUNTnl
> www.hschuts.nl

Dat is een TOTAAL niets zeggend antwoord, waar niemand wat aan heeft. Wat is
bv verbeterd t.o.v de vele updates die we reeds hebben geinstalleerd.
Schrijf daar nou eens wat over.