Send to

Sandman

Send to
Goedendag allemaal !!

Simpel maar?

In windows xp prof had je de map send to, harstikke makkelijk om zelf
mappen e/o schijven toe te voegen. (snelkoppelingen)
In windows vista ultimate heb ik de map send to wel gevonden maar ik
heb als administrator geen toestemming rechten om de map send to te
benaderen, kan er dus ook geen snelkoppelingen in maken.

Kan iemand mij helpen aan een oplossing?

Bij voorbaat dank !!

Re: Send to
Sandman schreef op 2-12-2007 12:23:
> [...]
> heb als administrator geen toestemming rechten om de map send to te
> benaderen, kan er dus ook geen snelkoppelingen in maken.

Zit je wel op de goede plaats:
C:\Users\<accountnaam>\AppData\Roaming\Microsoft\W indows\SendTo\

GJ.Oomens

Re: Send to
Sandman wrote:
> [...]
> benaderen, kan er dus ook geen snelkoppelingen in maken.
>
> Kan iemand mij helpen aan een oplossing?

Deze bedoel je?
C:\Users(Gebruikers)\Naam\AppData\Roaming\Microsof t\Windows\SendTo
Even de rechten controleren -> rechtsklikken -> eigenschappen -> tabblad
security...wellicht..

--
Gérard
Sandman

Re: Send to
On Sun, 02 Dec 2007 12:23:27 +0100, Sandman <Sleepy@bed.com> wrote:

> [...]
>benaderen, kan er dus ook geen snelkoppelingen in maken.
>
>Kan iemand mij helpen aan een oplossing?

Ik zat inderdaad helemaal op de verkeerde plek !
Bijna alles staat in ander mappen en op andere plaatsen in vista
vergeleken bij win 2000 en win xp.
Das wel ff wennen, en zoeken en vragen.

Vriendelijk bedankt voor de hulp, en de snelle reply !!

Gr
Geert

Re: Send to
Sandman schreef op 2-12-2007 16:05:

> Bijna alles staat in ander mappen en op andere plaatsen in vista
> vergeleken bij win 2000 en win xp.
> Das wel ff wennen, en zoeken en vragen.

Dat kan dit je zeker behulpzaam zijn:
http://www.vistabits.nl/documents_settings_openen.htm

> [...]

>benaderen, kan er dus ook geen snelkoppelingen in maken.
>
>Kan iemand mij helpen aan een oplossing?

Dat is het heel zeker, maakt het allemaal veel duidelijker en
eenvoudiger. (scheelt een heel hoop zoekwerk !)

Bedankt karelV !!

Gr
Geert