EEN RODE "X"

DIRK

EEN RODE "X"
Beste hier een vraagje,

als ik in Vista, help en ondersteuning open, krijg ik ook allemaal vakjes,
met een rode " X " in.

Dit zijn waarschijnlijk afbeeldingen of dergelijks, maar kan ze ook niet
openen met de rechtermuis in te klikken en op afbeelding openen klikken.

Heeft er iemand dat al voor gehad, en wat valt er aan te doen.

Want in sommige internet sites is dat soms hetzelfde probleem.

HELP HELP,
Met veel groeten,
Dirk

Re: EEN RODE "X"
DIRK schreef op 2-12-2007 10:40:
> [...]
> openen met de rechtermuis in te klikken en op afbeelding openen klikken.
>
> Heeft er iemand dat al voor gehad, en wat valt er aan te doen.

Voor de oplossing zie
http://www.winhelponline.com/article...correctly.html

DIRK

RE: EEN RODE "X"
BESTE KAREL,

geen één van beide oplossingen werken, toch al bedankt,
of weet je nog een oplossing?

Mvg,

Dirk

"DIRK" wrote:

> [...]
>
> Heeft er iemand dat al voor gehad, en wat valt er aan te doen.
>
> Want in sommige internet sites is dat soms hetzelfde probleem.

Re: EEN RODE "X"
Ik zie daar maar 1 oplossing, nl. met de fix helpcontentfix_vista.reg .
Een andere fix ken ik niet.

DIRK schreef op 2-12-2007 11:18:
> BESTE KAREL,
> geen één van beide oplossingen werken, toch al bedankt,
> of weet je nog een oplossing?
> Mvg,
> Dirk

DIRK

RE: EEN RODE "X"
HELP HELP, niets werkt Karel,
misschien weet iemand anders een oplossing????

"DIRK" wrote:

> [...]
>
> Heeft er iemand dat al voor gehad, en wat valt er aan te doen.
>
> Want in sommige internet sites is dat soms hetzelfde probleem.

GJ.Oomens

Re: EEN RODE "X"
DIRK wrote:
> HELP HELP, niets werkt Karel,
> misschien weet iemand anders een oplossing????

En heb je gecontroleerd op de register aanpassingen ook daadwerkelijk
gelukt zijn uit het reg bestand in het register?

[HKEY_CLASSES_ROOT\.xml]
"Content Type"="text/xml"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.xsl]
"Content Type"="text/xml"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.css]
"Content Type"="text/css"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.png]
"PerceivedType"="image"
"Content Type"="image/png"

[HKEY_CLASSES_ROOT\.jpg]
"Content Type"="image/jpeg"
"PerceivedType"="image"
--
Gérard
DIRK

Re: EEN RODE "X"
Dag Gerard,

Is er geen simpele oplossing om die rode "x" te verwijderen, en om
afbeeldingen te kunnen bekijken, ik ben zo niet thuis in wat je schreef,

Mvg,

Dirk

GJ.Oomens

Re: EEN RODE "X"
DIRK wrote:
> [...]
>

> Is er geen simpele oplossing om die rode "x" te verwijderen, en om
> afbeeldingen te kunnen bekijken, ik ben zo niet thuis in wat je schreef,

Heb je het bestand daar wel/niet gebruikt?
Attachments
helpcontentfix_vista.reg

Dat is de simpelste oplossing.
--
Gérard
DIRK

Re: EEN RODE "X"

"GJ.Oomens" wrote:

> Heb je het bestand daar wel/niet gebruikt?
> [...]

Beste Gerard,

Ik heb het bestand gedownload en uitgevoerd, windows zei, dat het
geregistreerd werd,
doch blijven die lege kaders met een rode "X",
als ik bepaalde afbeeldingen wil openen,

Mvg,
Dirk
GJ.Oomens

Re: EEN RODE "X"
DIRK wrote:

> Ik heb het bestand gedownload en uitgevoerd, windows zei, dat het
> geregistreerd werd,
> doch blijven die lege kaders met een rode "X",
> als ik bepaalde afbeeldingen wil openen,

Alleen nog bij bepaalde afbeeldingen, maar niet meer in de 'Help'?

Een keer herstarten en de cache/tijdelijke internet bestanden, cookies
en geschiedenis, van IE leegmaken, nog eens proberen.

Anders wat voor afbeeldingen geven nu (nog) een rode x.

--
Gérard