Vista beter dan XP?

aliaz

Vista beter dan XP?
Ik ben een maand geleden direct overgestapt van W98 naar Vista en het is
voor mij een openbaring. Maar hoe denken ex-XP-ers over Vista?
groeten
Hans

~PC-freak©~

Re: Vista beter dan XP?
Op Sat, 1 Dec 2007 10:12:14 +0100, schreef "aliaz" <email@invalid.nl>
het volgende.

>Ik ben een maand geleden direct overgestapt van W98 naar Vista en het is
>voor mij een openbaring. Maar hoe denken ex-XP-ers over Vista?
>groeten
>Hans

Dat veel ex-XP'ers weer terug naar XP zijn, zegt dit genoeg ;-)

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
William

Re: Vista beter dan XP?
On 01-12-2007, in <ua9ZHp$MIHA.4584@TK2MSFTNGP03.phx.gbl>, aliaz wrote:

> Ik ben een maand geleden direct overgestapt van W98 naar Vista en het is voor
> mij een openbaring. Maar hoe denken ex-XP-ers over Vista?
> groeten
> Hans

Dan staat Vista waarschijnlijk op een nieuwe machine.
En niet op die waar 98 op stond.

--
William.

aliaz

Re: Vista beter dan XP?

"~PC-freak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> Op Sat, 1 Dec 2007 10:12:14 +0100, schreef "aliaz" <email@invalid.nl>
> het volgende.

> Dat veel ex-XP'ers weer terug naar XP zijn, zegt dit genoeg ;-)
>
> groetjes Henk

Het zegt me wel iets maar niet genoeg ;-), destijds waren er in het begin
ook problemen met XP.
Wat zijn dan de voornaamste klachten? Het enige wat ik totnutoe kan bedenken
is dat mijn 1Gbyte RAM eigenlijk te weinig is.
Hans

Geert

Re: Vista beter dan XP?

"aliaz" <email@invalid.nl> schreef in bericht
> Ik ben een maand geleden direct overgestapt van W98 naar Vista en het is
> voor mij een openbaring. Maar hoe denken ex-XP-ers over Vista?
> groeten
> Hans

Ik heb jaren met XP gewerkt en nu met de aankooop van een neuwe machine
overgstapt naar Vista en ...... nog geen minuut spijt van gehad . Stabiel
veilig easy to use. De enig voorwaarde : je moet een deftig systeem hebben.

CounterstrikeFreak®

Re: Vista beter dan XP?
aliaz beweerde :

> [...]
> Wat zijn dan de voornaamste klachten? Het enige wat ik totnutoe kan bedenken
> is dat mijn 1Gbyte RAM eigenlijk te weinig is.

Klopt die waren er echter naar mijn mening minder.
Maar goed ik wacht wel met vista althans op mijn pc's waar ik mee werk.

Cs-Freak

~PC-freak©~

Re: Vista beter dan XP?
Op Sat, 1 Dec 2007 11:13:43 +0100, schreef "aliaz" <email@invalid.nl>
het volgende.

> [...]
>Wat zijn dan de voornaamste klachten? Het enige wat ik totnutoe kan bedenken
>is dat mijn 1Gbyte RAM eigenlijk te weinig is.

2 GB is idd wel aan te bevelen, en wat betreft de problemen kun je beter
het Inet ff afstruinen, het staat er vol mee.
Het belangrijkste is dat jij tevreden bent, toch...

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Hans Bernds

Re: Vista beter dan XP?

"Geert" <geertost@telenet.be> schreef in bericht

> [...]

> overgstapt naar Vista en ...... nog geen minuut spijt van gehad . Stabiel
> veilig easy to use. De enig voorwaarde : je moet een deftig systeem

Wat is een deftig systeem ?

Ik heb een oude bak van 4 jaar met een 4 GHz processor en 2 MB simpel
geheugen,niks DDR 2 ofzo en een ATI 9800 Pro kaart.
Dit systeem loopt als een trein.

Hans

Hans Schuts

Re: Vista beter dan XP?
Op Sat, 1 Dec 2007 10:12:14 +0100, "aliaz" <email@invalid.nl> schreef:

>Ik ben een maand geleden direct overgestapt van W98 naar Vista en het is
>voor mij een openbaring. Maar hoe denken ex-XP-ers over Vista?

Heel goed. Overigens is je vraag weinig zinvol. Veel belangrijker is
of jij goed kunt werken met Vista.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hans Schuts

Re: Vista beter dan XP?
Op Sat, 1 Dec 2007 11:13:43 +0100, "aliaz" <email@invalid.nl> schreef:

>Het zegt me wel iets maar niet genoeg ;-), destijds waren er in het begin
>ook problemen met XP.

Het is ook een opmerking die nergens op gebaseerd is, zeker niet op
harde, controleerbare feiten.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl