Outlook express in Vista.

Pierre

Outlook express in Vista.
Hallo.
Hoe kan ik in Vista een outlook express 6 of 7 installeren?
Het wordt alsmaar geweigerd.
En hoe kan ik de programma’s van microsoft zo maken dat alles in het
Nederlands te lezen is.
Mijn Engels is niet zo goed of eigenlijk niks,
Groet Piet.

~PC-freak~

Re: Outlook express in Vista.
Op Sat, 1 Dec 2007 00:46:00 -0800, schreef Pierre
<Pierre@discussions.microsoft.com> het volgende.

>Hallo.
>Hoe kan ik in Vista een outlook express 6 of 7 installeren?
>Het wordt alsmaar geweigerd.

Klopt, dat gaat je ook nooit lukken.

>En hoe kan ik de programmas van microsoft zo maken dat alles in het
>Nederlands te lezen is.
>Mijn Engels is niet zo goed of eigenlijk niks,
>Groet Piet.

De NL-versies ervan installeren.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
Hans Schuts

Re: Outlook express in Vista.
Op Sat, 1 Dec 2007 00:46:00 -0800, Pierre
<Pierre@discussions.microsoft.com> schreef:

>Hoe kan ik in Vista een outlook express 6 of 7 installeren?

Niet. In Vista heb je Windows Mail als opvolger van OE.

>Het wordt alsmaar geweigerd.

Hoe luidt precies de foutboodschap die je krijgt? Misschien geeft die
al aan waarom het niet kan.

>En hoe kan ik de programmas van microsoft zo maken dat alles in het
>Nederlands te lezen is.
>Mijn Engels is niet zo goed of eigenlijk niks,

Als je de Ultimate versie van Vista hebt, kun je een Nederlandstalig
taalpakket ophalen via Windows Update en dit vervolgens installeren.
En anders zul je een Nederlandstalige Vista moeten gaan gebruiken.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Hans

Re: Outlook express in Vista.
Dag Hans,

Net als Pierre heb ik ook problemen met Windows Mail.

Als ik Windows Mail wil opstarten, krijg ik de volgende melding:

De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn
problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp
'test', Account: 'Windows Mail', Server: 'smtp.casema.nl', Protocol: SMTP,
Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

en

Account: 'Windows Mail', Server: 'pop3.casema.nl', Protocol: POP3, Reactie
van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!',
Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer:
0x800CCC90

Ik gebruik AVG Free en dat wil ik eigenlijk wel houden.

Casema weet ook niet wat te doen.

Kan jij me helpen?

Ik kan m'n mail wel lezen, door naar de site van Casema te gaan, maar dat
moet toch ook anders kunnen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Groet,

Hans

"Hans Schuts" wrote:

> [...]

> taalpakket ophalen via Windows Update en dit vervolgens installeren.
> En anders zul je een Nederlandstalige Vista moeten gaan gebruiken.

Re: Outlook express in Vista.
Hans schreef op 2-12-2007 15:00:
> [...]
> 0x800CCC90
>
> Ik gebruik AVG Free en dat wil ik eigenlijk wel houden.

Maar als je achter de oorzaak wilt komen is het verstandig om de
email-scan (zowel in- als uitgaand) tijdelijk uit te zetten. Als de
mail-uitwisseling dan wél loopt weet je in welke richting je moet zoeken.
[en btw. emails scannen op virussen is gewoon nonsens, mits je een goede
residente scanner zoals bijv. AVG hebt draaien]

GJ.Oomens

Re: Outlook express in Vista.
Hans wrote:

> [...]
> 0x800CCC90
>
> Ik gebruik AVG Free en dat wil ik eigenlijk wel houden.

Dat kan, maar zet die e-mail virusscan maar uit. Real time scan is
voldoende. Zie verder:
http://www.oehelp.com/OETips.aspx#3
http://support.microsoft.com/kb/813514

--
Gérard
Hans Schuts

Re: Outlook express in Vista.
Op Sun, 2 Dec 2007 06:00:01 -0800, Hans
<Hans@discussions.microsoft.com> schreef:

>Dag Hans,
>
>Net als Pierre heb ik ook problemen met Windows Mail.

<rest geknipt>

maar jouw problemen zijn absoluut niet hetzelfde als het probleem wat
Pierre in zijn posting aan de orde stelde. Dus graag voor de
duidelijkheid een apart draadje opstarten.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl