mapgrootte

El Patriota©

mapgrootte
bestaat er een programmaatje waarmee ik de mapgrootte kan zien in de
verkenner?
Nu moet je elke keer via eigenschappen het bekijken, maar ik zou het graag
van alle mappen in 1 keer willen zien.
Voor XP bestond zoiets dacht ik maar voor Vista?
Vriendelijke groeten,
Geert.

Re: mapgrootte
El Patriota© schreef op 30-11-2007 22:14:
> [...]
> graag van alle mappen in 1 keer willen zien.
> Voor XP bestond zoiets dacht ik maar voor Vista?

Als je de muis over de map-naam beweegt komt er een pop-up schermpje met
aanmaakdatum / grootte en mapnaam, maar niet van alle mappen tegelijk :-(
Wat jij vraagt is voor Total Commander geen probleem: Alt-Shift-Enter.

El Patriota©

Re: mapgrootte

news:d14e9$475086d7$5353d4bc$26876@cache120.multik abel.net...

> Als je de muis over de map-naam beweegt komt er een pop-up schermpje met
> aanmaakdatum / grootte en mapnaam, maar niet van alle mappen tegelijk :-(
> Wat jij vraagt is voor Total Commander geen probleem: Alt-Shift-Enter.

Bedankt Karel, Total Commander doet dat inderdaad prima.
Prettig weekend,
Geert.

Wim Hekken ;-)

Re: mapgrootte
karelV schreef:

> Als je de muis over de map-naam beweegt komt er een pop-up schermpje met
> aanmaakdatum / grootte en mapnaam, maar niet van alle mappen tegelijk :-(
> Wat jij vraagt is voor Total Commander geen probleem: Alt-Shift-Enter.

Er was toch zo'n programma, die dit (onder XP) heel mooi grafisch kon
laten zien en zelfs in kleuren voor de verschillende categorieŽn? Ik ben
de naam kwijt :-(
--

Wim Hekken ;-)

Re: mapgrootte
Wim Hekken ;-) schreef op 30-11-2007 23:55:

> Er was toch zo'n programma, die dit (onder XP) heel mooi grafisch kon
> laten zien en zelfs in kleuren voor de verschillende categorieŽn? Ik ben
> de naam kwijt :-(

WinDirStat en iets minder mooi SequoiaView

William

Re: mapgrootte

TreeSize > http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

--
William.

~PC-freak©~

Re: mapgrootte
Op Sat, 01 Dec 2007 10:07:02 +0100, schreef William
<news@nospam.demon.nl> het volgende.

>TreeSize > http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

Dat is idd een handig prog, het nadeel is dat het ff kan duren alvorens
hij de mapgroottes uitgerekend heeft en weer geeft, e.e.a. is natuurlijk
afhankelijk van de snelheid van je CPU. Ik vond het iig te traag gaan.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
El Patriota©

Re: mapgrootte

"William" <news@nospam.demon.nl> schreef in bericht

> TreeSize > http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
>
> --
> William.

TreeSize doet het ook in Vista goed bij mij.
Weer een programma erbij.
Bedankt hoor.
Geert.

Wim Hekken ;-)

Re: mapgrootte
karelV schreef:

> WinDirStat en iets minder mooi SequoiaView

Die laatste bedoel ik :-)
Bedankt!
--

Wim Hekken ;-)
Ja mijn schat, wij worden oud. (Kees Pruis)