foutmeldingen en oplossingen

Indah

foutmeldingen en oplossingen
Wat ik ook probeer, als ik uiteindelijk de goede kb in het nederlands heb
gevonden, geeft de pc na downloaden altijd aan dat deze niet voor mijn
systeem is.
Doe ik iets fout? Of iemand hiervoor een oplossing. Het gaat over; kb938979,
kb938194 en C00D116F
Ik vind het zo vervelend, geen een oplossing werkt.....

Groetjes en alvast bedankt

Re: foutmeldingen en oplossingen
Indah schreef op 30-11-2007 12:07:
> [...]
> kb938194 en C00D116F
> Ik vind het zo vervelend, geen een oplossing werkt.....

Vista 32bits of 64bits ?

GJ.Oomens

Indah wrote:
> [...]
> systeem is.
> Doe ik iets fout? Of iemand hiervoor een oplossing. Het gaat over; kb938979,

Ik krijg die melding ook, omdat ze al eerder geïnstalleerd zijn.
Wellicht bij jou ook het geval? Even kijken bij 'installed updates'.
--
Gérard
Indah

"karelV" wrote:

> Vista 32bits of 64bits ?

Omdat ik niet weet waar ik dit moet achterhalen heb ik ze voor allebei
gedownload elke keer. Maar blijft alsnog aangeven; niet voor uw systeem....

Indah

"GJ.Oomens" wrote:

> Ik krijg die melding ook, omdat ze al eerder geïnstalleerd zijn.
> Wellicht bij jou ook het geval? Even kijken bij 'installed updates'.
> --
> Gérard

De kb938979 en de kb938194 staan er idd bij. Alleen de C00D116F niet.
En waarom blijf ik dan het bericht krijgen dat er een oplossing is gevonden?

Indah schreef op 30-11-2007 16:00:

> De kb938979 en de kb938194 staan er idd bij. Alleen de C00D116F niet.
> En waarom blijf ik dan het bericht krijgen dat er een oplossing is gevonden?

C00D116F is geen nummer van een update, maar een foutcode. Het zou te
maken kunnen hebben met een mapnaam waarin een 'verboden' teken
voorkomt, bijv. een & . Weghalen van zo'n teken is dan het devies.