verbinding en beveiliging

wilma

verbinding en beveiliging
hoi all

ik heb me computer net 4mnd met windows vista
op de comp had ik norton viruscan er op voor 3mnd
en heb hem verlengt weer voor een jaar,en moest hem via mail
met aktiveringssleutel aktiveren,maar hij deed het niet en kreeg na ik gebeld
had een nieuwe mail met daarin norton 2008.
ik doe graag spelletjes op me pc en als ik nu naar me site gaat kan ik
steeds maar een half uur spelen(soms minder) en dan wordt de verbinding
afgebroken ik zelf denk dat het door die norton2008 komt.hoop dat ik dit goed
uit gelegt hebt en iemand me kan helpen.

gr wilma

Re: verbinding en beveiliging
wilma schreef op 30-11-2007 0:23:
> [...]
> afgebroken ik zelf denk dat het door die norton2008 komt.hoop dat ik dit goed
> uit gelegt hebt en iemand me kan helpen.

Hmm, je kunt van Norton heel veel lelijke dingen zeggen, maar dat dit
nou door Norton veroorzaakt wordt lijkt me niet zo waarschijnlijk.
- Is dat alleen op die bepaalde spelletjes site?
- Hoe blijkt dat de verbinding verbroken wordt? Een waarschuwing /
foutmelding / enz ??

Henk

Re: verbinding en beveiliging

"wilma" <wilmakroon62@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> goed
> uit gelegt hebt en iemand me kan helpen.

Het is toch triest!

Henk

wilma

Re: verbinding en beveiliging
henk jij bent triest,wat doe je hier als je niet kan helpen!!

"Henk" wrote:

> "wilma" <wilmakroon62@hotmail.com> schreef in bericht

> Het is toch triest!
>
> Henk

wilma

Re: verbinding en beveiliging
hoi karelv
ik zit altijd op spelpunt.nl en hij geef niks door verbinding valt gewoon weg
gelijk met me msn,zeg ook geen lelijke dingen over norton ik heb die al jaren
maar het zou kunnen tog?voor ik norton 2008 er op zette had ik er geen last
van vandaar dat ik aan norton d8t maar thx

"karelV" wrote:

> [...]
> - Is dat alleen op die bepaalde spelletjes site?
> - Hoe blijkt dat de verbinding verbroken wordt? Een waarschuwing /

Wim Hekken ;-)

wilma schreef:
> [...]
> afgebroken ik zelf denk dat het door die norton2008 komt.hoop dat ik dit goed
> uit gelegt hebt en iemand me kan helpen.

Dat ligt niet aan Norton, maar aan je modem/router, die de verbinding
verbreekt. Werken aan je modem en router lijkt mij iets voor een
computerbolleboos uit je omgevink
--

Wim Hekken ;-)
Vijf kilo inkvip