filmjes bekijken

kees

filmjes bekijken
Hallo allemaal,

Ik kan als ik op de website ben van de telegraaf de filmpjes/video's, die
daar opstaan niet bekijken/openen.
Als ik er op klik wordt het beeld zwart en gebeurt er verder niks.

wie weet welke instelling ik moet veranderen om die filmpjes te kunnen
inzien.
De video's op youtube kan ik wel bekijken???

alvast bedankt

kees

Re: filmjes bekijken
kees schreef op 29-11-2007 16:24:
> [...]
> inzien.
> De video's op youtube kan ik wel bekijken???

Hier hetzelfde (zowel in IE7 als in Firefox). Youtube / GeenStijl (ook
flashplayer) doen het wel. Er zal wel iets haperen bij de Teleg.

~PC-freakİ~

Re: filmjes bekijken
Op Thu, 29 Nov 2007 16:44:10 +0100, schreef karelV
<karelV@degroeten.local> het volgende.

>Hier hetzelfde (zowel in IE7 als in Firefox). Youtube / GeenStijl (ook
>flashplayer) doen het wel. Er zal wel iets haperen bij de Teleg.

Heb er een paar geprobeerd, maar hier geen prob's.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl

Re: filmjes bekijken
~PC-freakİ~ schreef op 29-11-2007 17:21:
> Op Thu, 29 Nov 2007 16:44:10 +0100, schreef karelV
> <karelV@degroeten.local> het volgende.

> Heb er een paar geprobeerd, maar hier geen prob's.

Ik heb gevonden waar het aan lag: te strenge beveiliging door het
Host-bestand. De regels
127.0.0.1 ad.doubleclick.net en
127.0.0.1 m1.2mdn.net
van een # voorzien en nu kan ik ook 'genieten' van de Telegraaf ;-)
[c:\windows\system32\drivers\etc\Hosts (zonder extensie)]

Jan Reinders

Re: filmjes bekijken
Beste Kees,

probeer een andere viewer bijvoorbeeld divx player; kun je gratis downloaden
(even googlen)

mvrgr Jan

"kees" <kejaja(nospam)@kabelfoon.nl> schreef in bericht
> [...]
> inzien.
> De video's op youtube kan ik wel bekijken???

~PC-freakİ~

Re: filmjes bekijken
Op Thu, 29 Nov 2007 18:31:31 +0100, schreef karelV
> [...]

>van een # voorzien en nu kan ik ook 'genieten' van de Telegraaf ;-)
>[c:\windows\system32\drivers\etc\Hosts (zonder extensie)]

Nu maar hopen dat het bij de OP hetzelfde probleem is.

groetjes Henk
http://www.pc-freak.nl
kees

Re: filmjes bekijken
hallo Karel

voor een leek als ik ben ,kan je mij vertellen hoe ik een en ander kan
oplossen

groet kees
"~PC-freakİ~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> groetjes Henk
> --
> Maak je USB-stick bootable, zie mijn site hoe.

Re: filmjes bekijken
kees schreef op 29-11-2007 19:38:
> hallo Karel
>
> voor een leek als ik ben ,kan je mij vertellen hoe ik een en ander kan
> oplossen

Het is niet *zeker* dat het bij jou dezelfde oorzaak heeft, maar je weet
maar nooit .....

Bekijk (met kladblok) de inhoud van dit bestand:
c:\windows\system32\drivers\etc\Hosts (zonder extensie)
Als daarin voorkomen deze regels:

127.0.0.1 ad.doubleclick.net en
127.0.0.1 m1.2mdn.net

zet daar dan een # voor (of verwijder ze helemaal, dat heeft hetzelde
resultaat)

Als jij die regels niet had, zoeken we wel verder .....

kees

Re: filmjes bekijken
hallo Karel,

bij mij staat er alleen dit
For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost
::1 localhost

groet kees

news:82a05$474f0abc$5353d4bc$532@cache90.multikabe l.net...

> [...]
> resultaat)
>
> Als jij die regels niet had, zoeken we wel verder .....

Mamamegs

Re: filmjes bekijken
kees wrote on 29-11-2007 :
> [...]
>
> wie weet welke instelling ik moet veranderen om die filmpjes te
> kunnen inzien.
> De video's op youtube kan ik wel bekijken???

Download de nieuwste versie van flash:
http://www.adobe.com/shockwave/downl...ockwaveFlas h

Als de installatie van de nieuwe versie problemen oplevert zie:
http://www.vistabits.nl/flash_player...ren_in_IE7.htm

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info