update van vandaag

INSIDER

update van vandaag
Ik krijg een fout melding of de melding dat de update mislukt is hebben
jullie dat ook
ik werk met ultimate en het gaat op sp1 van frame work

met vriendelijke groet

AndreS

Re: update van vandaag

"INSIDER" <insider11us@hotmail.com> schreef in bericht
> Ik krijg een fout melding of de melding dat de update mislukt is hebben
> jullie dat ook
> ik werk met ultimate en het gaat op sp1 van frame work
>
> met vriendelijke groet

Ik denk velen dat probleem hebben (ik ook met Premium)
De error code was 80070002. Alle oplossing geprobeerd, maar zonder succes.
Ik heb het opgelost door de update gewoon van MS te downloaden (dus niet via
Vista Update) en te installeren.
Daarna kreeg ik een automatische update KB929729: Beveiligingsupdate voor
Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1
Enu werkt alles weer prima
grt
andre

Gandalf Gladstone

Re: update van vandaag

"AndreS" <andre.schoutenXXXXX@XXXXXtiscali.nl> schreef in bericht

> [...]

> Daarna kreeg ik een automatische update KB929729: Beveiligingsupdate voor
> Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1

Mogelijke oplossingen

http://windowshelp.microsoft.com/Win...f9fa91033.mspx

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...update& meta=

> [...]

> Daarna kreeg ik een automatische update KB929729: Beveiligingsupdate voor
> Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1

Voor een ander mogelijke oplossing
Kijk in deze nieuwsgroep naar de aanbeveling van KarelV
omtrent error code 80070002 Netframe 1.1

Nancy k

Re: update van vandaag

"AndreS" wrote:

> [...]

> Daarna kreeg ik een automatische update KB929729: Beveiligingsupdate voor
> Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1

Andre,

Bedankt voor je reactie bij mij heeft het ook gewerkt bedankt.

Grt, Nancy

Rhodez

Re: update van vandaag
Waar heb jij die update vandaan gehaald?

"Nancy k" wrote:

> Andre,
>
> Bedankt voor je reactie bij mij heeft het ook gewerkt bedankt.
>
> Grt, Nancy

aliaz

> [...]

> jullie dat ook
> ik werk met ultimate en het gaat op sp1 van frame work

Heeft iemand na de update (gedownload vanaf de site) ook die rare mededeling
gekregen dat de file netfxupdate.exe geblokkeerd was? Dit schijnt een bekend
probleem te zijn. MS zegt er niets over en er wordt hier en daar zelfs
gesuggereerd dat het een worm zou zijn. Inmiddels is de blokkering weer
verdwenen. Groot raadsel.
Hans