Hybride slaap

Peter Obdeijn

Hybride slaap
Beste mensen,
mijn vraag is warom ik eerst wel een sluimerstand/hybridestand heb en nu
niet meer. het zou gebeurd zijn na opruimen van oude bestanden. Kan ik het
weer actief maken. Het is niet meer te vinden in de instellingen.

systeem.
packard bell. vista premium

met vriendelijk groeten peter

De sluimerstand en hybride slaapstand zijn mogelijk niet beschikbaar wanneer
u Schijfopruiming hebt gebruikt. Zie Microsoft Help en ondersteuning voor
meer informatie

maxi

Re: Hybride slaap
had hedzelfde probleem dat nu opgelost is:

Open een 'dos'-prompt en toets in: powercfg -H ON

ronald

"Peter Obdeijn" <Obdeijn36@zonnet.nl> schreef in bericht
> [...]
>
> De sluimerstand en hybride slaapstand zijn mogelijk niet beschikbaar
> wanneer u Schijfopruiming hebt gebruikt. Zie Microsoft Help en

Beheer

Re: Hybride slaap
Heb hetzelfde of een vergelijkbaar probleem. PC gaat naar de hybride
slaapstand om direct daarna net zo vrolijk weer op te komen.
Ik raak uiteraard geen toetsen of muis aan, en kan nergens terugvinden dat
een van de apparaten windows uit de slaap mag halen.

Erg jammer, want ik was erg weg van deze slaapstand. Werkte bij aankoop wel,
maar na een reparatie (hd was stuk) is bovenstaand probleem gekomen.

Iemand suggesties?

Beheer schreef op 30-11-2007 20:55:
> [...]
>
> Erg jammer, want ik was erg weg van deze slaapstand. Werkte bij aankoop wel,
> maar na een reparatie (hd was stuk) is bovenstaand probleem gekomen.

- En deze opdracht helpt dus niet ??
- Bij XP ligt het mislukken van slaapstand vaak aan de video-driver. Die
ook opnieuw geinstalleerd?

Beheer

Re: Hybride slaap
KarelV,
Wel geprobeerd, maar dat is de oplossing niet voor mij.
De videodriver is idd verdacht, maar het is de zelfde versie als er bij
aankoop opgezet is (het betreft een NVidea 7600 kaart).
Er is een MS alternatief, maar die vertraagt erg. Heb die versie er kort
opgehad, maar helaas heb ik toen de slaapstand niet even uitgeprobeerd.
Ik heb onlangs nog een update vanaf de NVideasite geïnstalleerd, die werkt
uitstekend maar biedt geen verandering in de werking van de hybride
slaapstand.
Met groet,