C schijf raakt vol

nasc

C schijf raakt vol
Iedere keer als ik mijn laptop op start heb ik weer minder ruimte op mijn C
schijf. heb sytsteem herstel opgeuimt tot de laatst aangemaakte, ook
schijfopruiming en gederfag uitgevoert.
Kan het zijn dat Windows media Center veel gebtuikt of aanmaakt?

BVD voor de reactie.

Gandalf Gladstone

Re: C schijf raakt vol

"nasc" <keepleft@bristol.nl> schreef in bericht
> [...]
> schijfopruiming en gederfag uitgevoert.
> Kan het zijn dat Windows media Center veel gebtuikt of aanmaakt?

Hoe groot is de capaciteit van jouw harddisk?
Advies verwijder een aantal "nice to have" onderdelen
programma's en oude e-mailberichten.
Of indien mogelijk schaf een externe harddisk aan
en transfereer de meeste ruimte verbuikers naar
de externe hd,!

bristol

Re: C schijf raakt vol
mijn schijf is 80gb waarvan de C schijf 20gb waarvan ik nu nog 4.5gb over
heb een paar dagen geleden nog 5.2 gb.
heb niets geinstalleerd in tussen tijd,heb ook.e-mail berichte opgeruimd.

BVD.

"Gandalf Gladstone" <Gandalf G.@imaginary®.com> schreef in bericht

> [...]

> programma's en oude e-mailberichten.
> Of indien mogelijk schaf een externe harddisk aan
> en transfereer de meeste ruimte verbuikers naar

Gandalf Gladstone

Re: C schijf raakt vol

"bristol" <nascar@cafe.nl> schreef in bericht
> [...]
> heb een paar dagen geleden nog 5.2 gb.
> heb niets geinstalleerd in tussen tijd,heb ook.e-mail berichte opgeruimd.

Een C-schijf van 20 GB op een laptop of notebook zit héél gauw vol.
Alleen al het OS (windows) neemt na geinstalleerd te zijn een groot
gedeelte van de
ruimte in beslag en daarbij nog de andere programma's die je later zelf
installeert.
Bovendien wordt er na ieder "24 uur in bedrijf zijnd" een herstelpunt
aangemaakt.
Het beste is om een xeterne harde schijf aan te schaffen!