Realtek drivers worden na herstart weer Microsoft

VinCieJ1988

Realtek drivers worden na herstart weer Microsoft
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de Realtek drivers voor de ALC660.
Als ik de nieuwe drivers installeer(Realtek HD Audio 1.82) werken die prima.
Het geluid doet het ik kan muziek luisteren enz.

Maar na een herstart of soms na een aantal keer herstarten krijg ik opnieuw
de melding dat die een apparaat stuurprogramma installeert en zet die de
microsoft drivers weer terug(die dus niet werken)

Ik heb een beetje op google gezocht maar kan niet echt een oplossing vinden
weet iemand misschien wat ik moet doen?

Alvast bedankt. Vincent
Mamamegs

Re: Realtek drivers worden na herstart weer Microsoft
It happens that VinCieJ1988 formulated :
> [...]
>
> Ik heb een beetje op google gezocht maar kan niet echt een oplossing
> vinden weet iemand misschien wat ik moet doen?

Helpt deze:
http://www.vistabits.nl/driver_insta...ds_opnieuw.htm

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

VinCieJ1988

Re: Realtek drivers worden na herstart weer Microsoft
Dit heeft het probleem niet opgelost. Hij valt toch weer terug op die ms
drivers.

Enig idee?

"Mamamegs" wrote:

> It happens that VinCieJ1988 formulated :

> Helpt deze:
> http://www.vistabits.nl/driver_insta...ds_opnieuw.htm

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl
>

> Windows Vista Problems?
> www.vistabits.info

Edwin

Re: Realtek drivers worden na herstart weer Microsoft
Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing gevonden ?

Edwin.

"VinCieJ1988" wrote:

> Dit heeft het probleem niet opgelost. Hij valt toch weer terug op die ms
> drivers.

Wim Hekken ;-)

--

Wim Hekken ;-)
Edwin

Re: Realtek drivers worden na herstart weer Microsoft
Hallo Wim,

Uiteraard heb ik die ook al geprobeerd, maar het probleem blijft. Ik heb
gisteren de R1.84 drivers geladen die in december uitgekomen zijn. Vanmorgen
gaf de pc wel geluid, mogelijk dat het probleem is opgelost met die nieuwe
drivers. Maar zeker weten doe ik het pas na een paar dagen.

Edwin.

"Wim Hekken ;-)" wrote:

> --
>
> Wim Hekken ;-)

Wim Hekken ;-)

Edwin schreef:

> [...]

nieuwe
> drivers. Maar zeker weten doe ik het pas na een paar dagen.

Als Realtek zijn huiswerk heeft gedaan, dan zal het probleem opgelost
zijn, maar de wet van behoud van ellende blijft nog steeds van kracht.
--

Wim Hekken ;-)