flash

Rigo

flash
Hallo, ik problemen met flash gebruik in vista, vroeger lukte het wel, echter
nu niet meer. Het enige dat ik zie is een wit scherm, waar ik verder niks mee
aan kan.
ik gebruik flask 9 (eindigend op 64), ik heb hem reeds meer keren
verwijderd en met eigenschappen windows xp sp 2 aangevinkt. Helaas zonder
resultaat.
Wim Hekken ;-)

Re: flash
Rigo schreef:
> [...]
> ik gebruik flask 9 (eindigend op 64), ik heb hem reeds meer keren
> verwijderd en met eigenschappen windows xp sp 2 aangevinkt. Helaas zonder

Heb je wel een 64-bit Vista versie?
--

Wim Hekken ;-)
Mamamegs

Re: flash
Rigo pretended :
> [...]
> ik gebruik flask 9 (eindigend op 64), ik heb hem reeds meer keren
> verwijderd en met eigenschappen windows xp sp 2 aangevinkt. Helaas

Heb je trouwens wel een 64 bit systeem? De meeste 'normale' systemen
zijn 32 bit.

Download de nieuwste versie van flash:
http://www.adobe.com/shockwave/downl...ockwaveFlas h

Als de installatie van de nieuwe versie problemen oplevert zie:
http://www.vistabits.nl/flash_player...ren_in_IE7.htm

Windows Vista Problems?
www.vistabits.info

Rigo

Re: flash

"Mamamegs" wrote:

> [...]

> Windows Vista Problems?
> www.vistabits.info
>
> Ik heb de laatste versie geinstalleerd, helaas.

Tevens heb ik ook de 2e link geinstalleerd maar ook bracht geen soelaas.
Alvast bedankt voor de hulp, mss hebben jullie nog ideeen

Re: flash
Rigo schreef op 29-11-2007 0:17:

> Tevens heb ik ook de 2e link geinstalleerd maar ook bracht geen soelaas.
> Alvast bedankt voor de hulp, mss hebben jullie nog ideeen

Ten eerste: heb je nou de 32bits Vista (dat is de meest gebruikelijke)
of de 64bits ??

Dit geprobeerd?: [FlashUtil9b kan tegenwoordig ook FlashUtil9d heten]

Here's the scenario: you download the latest and greatest version of the
Adobe Flash Player. After it finishes installing, you go to a site
featuring Flash content and are greeted with a message notifying you
that you need to install Flash Player, but didn't you just do that? To
properly update your Flash Player, you need to run the installation as
Administrator. Follow these steps to properly install Adobe Flash Player:

For Vista (32 bit):

1. Open Computer.
2. Navigate to C:\Windows\System32\.
3. Scroll down and open the Macromed directory.
4. Open the Flash directory.
5. Right-click FlashUtil9b.
6. Select Run as Administrator.
7. When the UAC prompt appears, select Continue.
8. Follow the Flash Player installation wizard.

For Vista (64 bit):

1. Open Computer.
2. Navigate to C:\Windows\SysWOW64\.
[...]

Once the wizard completes, Flash Player has been properly installed and
will now function properly.

Rigo

Re: flash

"karelV" wrote:

> [...]
> 8. Follow the Flash Player installation wizard.
>
> Once the wizard completes, Flash Player has been properly installed and

Ik heb een 32 bit systeem.
Tot op heden heb ik steeds jullie raad gevolgd, maar ik heb nog steeds dat
vervelende witte scherm en zie niks,
T' is player 9.0.47.0
Als ik naar de player kijk op de C schijf zit er een letter d in en geen b.
Nogmaals bedankt voor jullie hulp

Re: flash
Rigo schreef op 29-11-2007 23:09:

> Als ik naar de player kijk op de C schijf zit er een letter d in en geen b.

Dat zei ik dus al :-)

Maar via welke site probeer je flash-filmjes te bekijken? www.youtube.nl
? Geeft die een 'wit' scherm, geen melding of zo ??

Rigo

Re: flash

"karelV" wrote:

> Dat zei ik dus al :-)
>
> Maar via welke site probeer je flash-filmjes te bekijken? www.youtube.nl
> ? Geeft die een 'wit' scherm, geen melding of zo ??

Inderdaad, you tube
op deze site spreekt men van javascripts niet ingeschakeld of een oude
versie flashplayer.
Ik dacht net enkele aanpassingen door te voeren aan de beveilinging, maar
helaas weerom niks.

Re: flash
Rigo schreef op 30-11-2007 20:25:

> Inderdaad, you tube
> op deze site spreekt men van javascripts niet ingeschakeld of een oude
> versie flashplayer.

Dan maar een hele verse install:

Eerst Un-install doen met uninstaller van Adobe:
http://www.adobe.com/cfusion/knowled...fm?id=tn_14157

Downloaden en installeren:

http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html

En dan nog eventueel een update: in de map
\windows\system32\macromed\flash vind je het bestand FlashUtil9d.exe.
Als je dat uitvoert (dubbelklik) haalt hij een update op van de flashplayer.

En tenslotte (als er nog steeds problemen zijn):

"karelV" wrote:

> [...]
> Als je dat uitvoert (dubbelklik) haalt hij een update op van de flashplayer.
>
> En tenslotte (als er nog steeds problemen zijn):

hopelijk voor de laatste keer, het is me gelukt, haretelijk dank voor de
hulp, maar ik heb echter nog 1 probleem, de flash doet het goed bij de andere
gebruikers op mijn pc, behalve bij mijn account, hoewel ik administrator ben,
weet iemand hier raad mee aub

grtjes Rigo