Webspace beheer

Jo Engelen

Webspace beheer
Als ik met Internet Explorer naar mijn webspace ga (
https://homedrive.home.nl/xxxxx/publiek/ ) krijg ik de melding dat IE dit
adres niet kan openen als webmap. Ik kan het adres wel in de
standaardweergave bekijken. Wat moet ik doen om het als webmap te openen?
Jo.

Re: Webspace beheer
Jo Engelen schreef op 27-11-2007 13:00:
> [...]
> dit adres niet kan openen als webmap. Ik kan het adres wel in de
> standaardweergave bekijken. Wat moet ik doen om het als webmap te openen?

Heeft dit invloed?:
extra - internetopties- tab geavanceerd : 'FTP-mapweergave inschakelen' ??

Jo Engelen

Re: Webspace beheer
Beste karelV,
FTP-Weergave is ingeschakeld.
Suggestie #2?

news:d2720$474c12c2$5353d4bc$13317@cache90.multika bel.net...

Jo Engelen schreef op 27-11-2007 15:46:
> Beste karelV,
> FTP-Weergave is ingeschakeld.
> Suggestie #2?

> news:d2720$474c12c2$5353d4bc$13317@cache90.multika bel.net...
>>> Jo.

Als ik nou precies snapte wat je bedoeling is en wat het probleem is zou
ik graag meedenken.
1. Gaat het over een ftp-site?
2. Deze melding?:
Klik op Pagina en vervolgens op FTP-site in Windows Verkenner openen als
u deze FTP-site in Windows Verkenner wilt weergeven.
3. Wat staat er op de xxxxx plaats, dan wordt het wellicht duidelijker.

Jo Engelen

Re: Webspace beheer
Het genoemde adres is mijn website bij @Home. Ik wil hier een pagina
toevoegen, maar kom er niet in vanwege eerder genoemde melding. Ik krijg dus
alleen maar toestemming om mijn eigen site in IE te bekijken, maar niet om
er iets aan toe te voegen. De xxxxx staan voor mijn naam.
OK dan , voor deze ene keer : https://homedrive.home.nl/jo.engelen/publiek/
Jo.

news:3047b$474c4237$5353d4bc$3355@cache100.multika bel.net...

Jo Engelen schreef op 27-11-2007 18:24:
> [...]
> dus alleen maar toestemming om mijn eigen site in IE te bekijken, maar
> niet om er iets aan toe te voegen. De xxxxx staan voor mijn naam.

Nou ja, die URL is niet zo nuttig .. :
===============
Inloggen mislukt
Op deze server moet u inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Het
wachtwoord kunt u indien nodig wijzigen bij accountbeheer.
Dit systeem is alleen toegankelijk voor klanten van @Home.
===============
Met welk commando (in IE) wil je overschakelen naar de 'webmap'
weergave? Als ik een pagina aan _mijn_ homepage wil toevoegen doe ik dat
altijd via de FTP-module van Total Commander.

Jo Engelen

Re: Webspace beheer
Ik gebruik geen enkel commando in IE. Volgens de help-functie zou IE
standaard
webmappen moeten tonen.
Is Total Commander Vista-compatibel?
Jo

news:d53a3$474c67e2$5353d4bc$16398@cache100.multik abel.net...

Jo Engelen schreef op 28-11-2007 9:10:
> Ik gebruik geen enkel commando in IE. Volgens de help-functie zou IE
> standaard
> webmappen moeten tonen.
> Is Total Commander Vista-compatibel?
> Jo

Werpt deze discussie licht in de duisternis ?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=149459
Voor het wijzigen moet je toch een ftp://enzovoorts adres gebruiken?

En ja, TC is volledig Vista-compatible.

Re: Webspace beheer
karelV schreef op 28-11-2007 11:01:

> Werpt deze discussie licht in de duisternis ?
> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=149459
> Voor het wijzigen moet je toch een ftp://enzovoorts adres gebruiken?

Als ik mijn homepage als webmap wil bekijken moet ik in Internet
Explorer of in Windows Verkenner gaan naar het ftp-adres
ftp://home.hccnet.nl , dat zal voor @home ook wel zoiets zijn.

Jo Engelen

Re: Webspace beheer
Voorlopig kom ik er niet uit, want ook de genoemde discussie heeft me niets
duidelijk gemaakt.
Er zal wel ergens een vinkje toegevoegd of weggehaald moeten worden, maar
waar precies is mij nog niet duidelijk.
Het gebruiken van ftp://xxxx levert niets op, want @Home werkt toch ietjes
anders.
Jo.